דיווח: אנטואן גריזמן חתם בברצלונה כבר בחודש מרץ

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

כוכב אתלטיקו מדריד השלים את מעברו במהלך העונה ולמעשה שיחק בקאמפ נואו לאחר החתימה, כך פורסם בספרד. הנהלת הקולצ'ונרוס זועמת ועשויה לנקוט בצעדים משפטיים נגד הבלאוגרנה ונשיאה ג'וזף ברתומיאו

(גודל טקסט)

סערה גדולה בספרד הבוקר (שישי), לאחר שב-"El Larguero" דווח כי חלוצה של אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, לא רק היה במו"מ עם ברצלונה כבר מחודש נובמבר האחרון, אלא גם חתם על חוזה בקבוצה כבר בחודש מרץ, עוד לפני שהגיע עם הקולצ'ונרוס לקאמפ נואו למשחק מכריע במסגרת הליגה.

כזכור, גריזמן היה קרוב מאוד למעבר לברצלונה בעונה שעברה, אך הודיע ברגע האחרון, באמצעות תוכנית טלוויזיה שנקראה "ההחלטה" ששודרה בצרפת בשידור ישיר, שהוא נשאר באתלטיקו לפחות לעונה נוספת. לפני מספר שבועות, גריזמן פרסם סרטון וידאו בו הואהמודיע כי יעזוב את אתלטיקו מדריד כדי לחפש אתגרים חדשים.

עוד דווח כי הצרפתי, שסעיף השחרור שלו יירד בחודש יולי ל-120 מיליון יורו, שיחק העונה נגד ברצלונה כשהוא כבר חתם בשורות הקטלונים, מה שגרם לכעס רב אצל הנהלת אתלטיקו שכעת שוקלת להתלונן לפיפ"א על המהלך של ברצלונה, בטענה שאלופת ספרד החתימה שחקן שלה כשהוא עדיין תחת חוזה. באתלטיקו מפנים בעיקר את החצים כלפי נשיא ברצלונה ז'זופ מריה ברתומיאו, שניהל את המגעים עם אחותו של השחקן.
 

גריזמן בן ה-28 כבש 133 שערים ב-252 משחקים במועדון, זכה עם הקבוצה בגביע הליגה האירופית בעונה שעברה והפסיד בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד לפני שלוש עונות. הוא זכה עם הקבוצה גם בסופר קאפ האירופי הקיץ ובסופר קופה הספרדי ב-2014 וללא ספק היה אחד השחקנים החשובים והאהובים בקבוצה. הוא מדורג חמישי בטבלת כובשי המועדון בכל הזמנים ועקף בשנה האחרונה את פרננדו טורס.


חתם על חוזה בברצלונה כבר במרץ האחרון? גריזמן (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי