החקירה העלתה: רייס נהג ב-237 קמ"ש, אחד הצמיגים התפוצץ

חוסה אנטוניו רייס
חוסה אנטוניו רייס | Gettyimages

פרטים ראשונים מחקירתה של משטרת התנועה בספרד נחשפים: הכדורגלן שהלך לעולמו בתאונה מצערת לא השתמש בחודשים האחרונים ברכב שעלה בלהבות, ככל הנראה לחצי האוויר בגלגלים לא היו נכונים וגרמו לפיצוץ

(גודל טקסט)
חקירת משטרת התנועה בספרד סביב התאונה המצערת שהביאה למותו בטרם עת של חוסה אנטוניו רייס מתקדמת והלילה (בין ראשון לשני) נחשפו פרטים חדשים: שחקן אקסטרמדורה מהליגה השנייה נסע במהירות של 237 קמ"ש ואחד מגלגלי המרצדס S550 התפוצץ, עלה באש וגרם לתאונה הטרגית שהרגה את חוסה אנטוניו רייס ובן דודו ג'ונתן. ברכב היה עם השניים קרוב משפחה נוסף שסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ומצבו מוגדר קשה גם עתה.


מהחקירה הראשונית עולה כי לאחר שהתפוצץ הגלגל, הרכב סטה אל מחוץ לכביש המהיר, התנגש בסלעים ולאחר כ-200 מטרים התפוצץ. עוד עולה כי לרייס היו מספר מכוניות ושדווקא במרצדס הזו הוא לא השתמש בחודשים האחרונים, מה שהעלה את החשש שלחצי האוויר בגלגלים לא היו נכונים וזו הסיבה לפיצוץ.


כזכור חוסה אנטוניו רייס הלך לעולמו בגיל 35, אחרי קריירה מפוארת למדי שהחלה כשהיה בן 16, בעונת 1999-2000, אז זכה להזדמנות ראשונה בסביליה. ב-2004 הוא עבר לארסנל והיה חלק מהקבוצה הבלתי מנוצחת של התותחנים בדרך לזכייה בפרמיירליג ובגביע וב-2006 הוא הושאל לריאל מרדיד וזכה גם איתה באליפות לפני שנרכש על ידי אתלטיקו מדריד, איתה זכה פעמיים בליגה האירופית. ממדריד הוא הושאל לעונה לבנפיקה ולאחר מכן חזר לקבוצת נעוריו סביליה, איתה זכה שלוש פעמים ברציפות בליגה האירופית. ב-2016/17 הוא עבר לאספניול ומשם לקורדובה, ב-2018 עבר לסין והשנה חזר לספרד.


Jose Antonio Reyes' car was going at 237 kph (147 mph) before the crash. pic.twitter.com/uy1zqfU0EJ

— Soccerstand.com (@Soccerstand) June 2, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי