דיווח: ריאל מדריד תציע ליונייטד שלושה שחקנים עבור פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

לפי ה'טיימס' הבלאנקוס ישלחו לשדים האדומים את גארת' בייל, חאמס רודריגס וקיילור נבאס, שלא בתוכניות של זינדין זידאן, כדי להנחית בבירת ספרד את הקשר הצרפתי בן ה-26

(גודל טקסט)

ריאל מדריד החלה לבנות את העונה הבאה והיא מתכוונת לערוך שינוי משמעותי בסגל הקיים, הן בגזרת השחרורים והן ברכישת שחקנים חדשים. אחד השמות שזינדין זידאן מעוניין לצרף הקיץ הוא הכוכב הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה שהציג מבחינה אישית את אחת העונות הטובות בקריירה עם 16 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות ולפי ה'טיימס' בהנהלת הבלאנקוס מתכוונים להציע את גארת' בייל, חאמס רודריגס וקיילור נבאס עבור הקשר בן ה-26.

שלושת השחקנים של ריאל מדריד לא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה והם בכל מקרה צפויים למצוא את עצמם בקבוצה אחרת. השוער הקוסטה ריקני מועמד להצטרף גם לפורטו ולבנפיקה ואם יעבור בסופו של דבר למועדון האנגלי הוא צפוי לשמש כשוער שני.

לעומת השוער, בייל וחאמס עשויים לקבל דקות רבות אם יעברו לשדים האדומים, במיוחד לאור העובדה שאם העסקה תצא לפועל פוגבה יעשה את הדרך ההפוכה. אך למרות זאת, מנצ'סטר יונייטד לא אמורה לוותר כל כך בקלות על הכוכב הגדול שלה, שמשתכר כ-14 מיליון יורו בעונה וחתום עד 2021.


לא נמצאים בתוכניות של זינדין זידאן. גארת' בייל וחאמס רודריגס (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי