בלקמן נפרד מספורטינג חיחון, לא צפוי להמשיך בדרבי קאונטי

ניק בלקמן
ניק בלקמן | מכבי תל אביב

אחרי עונה לא מוצלחת בספרד, החלוץ, לו חוזה עד 2020, ישוב לקבוצה אותה מאמן פרנק למפארד, אך באנגליה מעריכים שלא יקבל הזדמנות להיות חלק מהסגל בעונה הבאה. "זה הזמן לאתגר חדש", כתב השחקן

(גודל טקסט)

אחרי עונה לא ממש מוצלחת בספורטינג חיחון, ניק בלקמן נפרד היום (שלישי) מהקבוצה הספרדית והוא אמור להתייצב לפתיחת האימונית של דרבי קאונטי, שכזכור נוצחה בגמר על ידי אסטון וילה בגמר ותשחק בצ'מפיונשיפ גם בעונה הקרובה.

בלקמן, לו חוזה עד קיץ 2020, אינו נמצא כרגע בתוכניות של המאמן פרנק למפארד, אולם האחרון צפוי לבחון את השחקן במהלך מחנה האימונים של דרבי ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגבי עתידו.

למרות זאת, באנגליה מעריכים שבלקמן לא ימשיך ודרבי תנסה למכור אותו כאשר אופציה נוספת שנמצאת על הפרק היא הארכת חוזה והשאלה. בחודש ינואר האחרון, כזכור, הוזכרו האקסית מכבי תל אביב ומכבי חיפה כמועמדות לצרף את החלוץ בן ה-29, שנשאר בסופו של דבר בספרד.

"אוהדי ספורטינג חיחון, תודה על כך שגרמתם לי להרגיש רצוי בעיר הנפלאה שלכם ובמועדון", כתב בלקמן. "התשוקה שלכם מדהימה ואני אזכור אתכם לטובה. עכשיו זה הזמן עבורי לעבור לאתגר חדש. תודה לחברים שלי לקבוצה ולאנשי הצוות של המועדון", סיכם החלוץ, שרשם העונה 417 דקות ליגה בלבד במהלכן כבש שער אחד.


בלקמן במדי מכבי תל אביב. יחזור לישראל? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי