ראול מונה למאמן הקבוצה הצעירה של ריאל מדריד

ראול
ראול | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

כוכב העבר של הבלאנקוס, שסיים את קורס המאמנים הקיץ, אימן בשנה האחרונות את קבוצת הילדים. בברנבאו מפנטזים על היום בו יהיה המאמן הראשי. וגם: ריאל מדריד מתחילה במכירת החיסול שלה. אמבפה יגיע רק בקיץ הבא

(גודל טקסט)
מרקוס יורנטה היה השחקן הראשון לעזוב את ריאל מדריד הקיץ, כשעבר רשמית לאתלטיקו מדריד, וזו רק יריית הפתיחה. "ריאל מדריד עוצרת את הרכישות – כעת הזמן למכור!", נכתב ב"מארקה". הבלאנקוס זקוקים לכסף בגלל חוקי הפייר פליי ומעבר לכך הסגל של זינדין זידאן מפוצץ בשחקנים. נכון לכתיבת אלה, יחד עם כל השחקנים שחוזרים מהשאלה, ריאל מדריד מחזיקה ב-36 שחקני סגל.


ריאל מדריד מצפה למכור את חאמס רודריגס (מתקרב לנאפולי), ראול דה תומאס (בדרך לבנפיקה), ומאתיה קובאצ'יץ' בסכום המתקרב ל-120 מיליון יורו. הקשר הקולומביאני צפוי לחבור שוב לקרלו אנצ'לוטי כשנאפולי תקבל את השחקן בהשאלה בעשרה מיליון יורו יחד עם חובת רכישה ב-30 מיליון יורו נוספים בקיץ. לגבי החלוץ שהושאל בשנתיים האחרונות לראיו וייקאנו, המגעים די תקועים משום שהפורטוגלים לא מוכנים לשלם כרגע 25 מיליון יורו. לגבי קובאצ'יץ', הקשר שהושאל לצ'לסי מבוקש גם אצל אינטר ממנה הגיע לריאל מדריד בקיץ 2015.


שם חדש שעלה כמועמד לעזוב הוא איסקו. כרגע, לפי "מארקה", אין הצעות רשמיות עבור הספרדי, אבל הוא כן מושך עניין, כשלאחרונה דובר על אפשרות שיעבור למילאן. עוד שחקנים שבדרך החוצה הם תיאו הרננדס, המגן השמאלי שהושאל לריאל סוסיאדד ומבוקש בנאפולי. נציגים של אינטר פנו לנאצ'ו אך הבלם הספרדי לא רוצה לעזוב. במועדון מאמינים שהשחקנים שעשו שריר וסירבו לעזוב – ישנו את עמדתם לפחות עד מחנה האימונים המתוכנן לראשון ביולי.



מי שאינו נמצא ברשימת ההעברות הוא מרקו אסנסיו, שהמועדון דחה שתי הצעות שמנות לגביו, מיובנטוס וטוטנהאם, לפי הפרסומים ב"אס". בספרד נכתב על המטרה החדשה של זידאן: להחזיר את הספרדי לכושר, לאחר עונה בה כבש שער ליגה בודד. אסנסיו לא משחק עם בספרד ביורו הצעירות, כתוצאה מבקשת מפורשת של המועדון, והוא יקיים קדם עונה מלא עם הקבוצה. במועדון בטוחים שיוכל לקבל בחזרה את הביטחון שאבד לו ויציג עונה טובה יותר.


לפי "אס", ריאל מדריד מתכננת אסטרטגיה חדשה לגבי קיליאן אמבפה. הצרפתי ממשיך להיות החלום הגדול של ריאל מדריד, אלא שהספרדים יפעלו בשיטת "גלאקטיקו אחד בשנה". המטרה העיקרית של ריאל מדריד היא שהחלוץ הצרפתי לא יחדש את חוזהו בפריז סן ז'רמן, ובקיץ הבא, 2020, יהיה קל יותר להחתימו. בקבוצה מצפים שאם אמבפה רוצה מאוד להגיע, הוא יפעל בצורה ברורה יותר מאשר הציטוטים שסיפק בערב הגאלה הצרפתי. לשחקן חוזה עד 2023, אך הבלאנקוס בטוחים שכישלון נוסף בליגת האלופות לא יעבור בשתיקה מצידו.


עוד בריאל מדריד, בתקשורת עסקו הבוקר במאבק החדש על עמדת המגן השמאלי בריאל מדריד. "החתמת מנדי – המכשול הקשה ביותר עבור מרסלו", נכתב ב"מארקה", כשבשער העיתון נבחרה הכותרת: "קרב באגף". המגן הברזילאי חווה עונה איומה ונראה שלראשונה למועדון יש ספקות אמיתיות לגביו. מרסלו איבד את מקומו בהרכב בקבוצה לפרקים קצרים אך תמיד היה העדיפות הברורה, המגן הבכיר בסגל. מרסלו כבר חשב לעזוב את ריאל מדריד ולהתאחד עם כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס, אלא שחזרתו של המאמן זינדין זידאן היו הבשורות אותן חיכה לשמוע. לגבי החתמת מנדי – כנראה שלא.


בינתיים הגיעו בשורות משמחות לאוהדי ריאל מדריד: ראול גונזאלס, שחקן העבר הנערץ של המועדון ושיאן ההופעות של הבלאנקוס בכל הזמנים, מונה למאמן ריאל מדריד קסטיליה לקראת עונת 2019/20. הספרדי שסיים את קורס המאמנים בקיץ, אימן את קבוצת הילדים של המועדון בשנה שעברה וממשיך במסלול ההתקדמות. האוהדים כבר מפנטזים שיהיה יורשו של זינדין זידאן ומחכים ליום בו יסגור מעגל רשמית ויאמן את הקבוצה הבוגרת..



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי