ריבאלדו: "ניימאר יוכל לעזור לברצלונה לזכות שוב בטרבל"

ריבאלדו
ריבאלדו | PAU BARRENA/AFP/Getty Images

שחקן העבר מקווה לראות את הברזילאי שב לקאמפ נואו אך יודע: "הוא יצטרך לשנות משהו בראש שלו". על הספקות של קהל: "כרגע 70% מהם לא רוצים אותו, הוא עזב בצורה גרועה". וגם: הביקורת על ארתורו וקוטיניו

(גודל טקסט)
בתקשורת בספרד ממשיכים, וימשיכו לעסוק במשך כל חלון ההעברות, בשאלה הגדולה: האם ניימאר יחזור לברצלונה? ב"ספורט" נכתב שגם אם ההעברה תצא לפועל, היא תתרחש רק בימים האחרונים של חודש אוגוסט, כיאה לעסקת ענק. בינתיים מי שהתייחס לסוגייה הוא ריבאלדו, כוכב העבר של ברצלונה, שמקווה שניימאר יחזור לקאמפ נואו, אך יודע שיהיה חייב להוכיח את עצמו.


ריבאלדו
אמר: "אני אשמח לראות את ניימאר חוזר. זה יהיה טוב לברצלונה ולניימאר. אני מקווה שאם הוא יחזור משהו בראש שלו ישתנה, הוא יחשוב רק על כדורגל, כי הוא שחקן גדול, גם אם הוא לא הכי טוב בעולם. זו הייתה טעות לעזוב, ניימאר לא דיבר, אביו לא דיבר, האוהדים לא קיבלו הסברים, זה קרה בצורה גרועה".


על היחסים של ניימאר עם האוהדים: "זה לא יהווה מכשול. זה נורמלי שיש כעסים, אני חושב שכרגע 70% מהאוהדים לא רוצים שיחזור, אבל האוהדים ישכחו הכל כאשר מתחילים לשחק כדורגל. אם ברצלונה תנצח את ריאל מדריד ותזכה בליגת האלופות – הכל יישכח. לניימאר יש אישיות גדולה, הוא בגיל הכי טוב כדי לחזור לברצלונה וליהנות. יחד איתו, ברצלונה תוכל שוב לזכות בטרבל. אני מעדיף שיגיע לברצלונה ולא לריאל מדריד, זה ברור".




כמוכן שחקן העבר הברזילאי התייחס לשני שחקנים נוספים מארצו, פיליפה קוטיניו וארתור. תתפלאו, לריבאלדו יש לא מעט ביקורת לגביהם: "קוטיניו שחקן טוב מאוד, אבל מה שהוא עשה בליברפול לא בא כאן לידי ביטוי. העתיד שלו תלוי באישיות שלו. הוא צריך לשנות את מה שקורה, או למצוא מועדון אחר. בברצלונה שחקנים לא יכולים לשחק בביישנות משום שיש את  מסי. הוא לא יוכל לעשות את ההבדל בכל המשחקים. ארתור? הוא שחקן טוב מאוד אבל הייתי רוצה לראות קצת יותר סיכון במשחק שלו, הוא לא עושה טעויות אבל לא מחלק מספיק כדורים למסי וסוארס".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי