ריאל מתקשה לצרף את ואן דה ביק, דה יונג יצטרף לדאבור?

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | AFP

חלון ההעברות: אייאקס מציגה עמדה קשוחה לגבי מכירת הקשר, כוכב פ.ס.וו שסיים כמלך השערים בהולנד עשוי להתחרות עם הישראלי על מקום בהרכב סביליה. וגם: חאמס רודריגס על סף מעבר והיעד המפתיע של נאינגולן

קבוצות: אייאקס סביליה
(גודל טקסט)
רשמי
* ספורטינג ליסבון השלימה את רכישתו של רפאל קמאצ'ו מליברפול. הקשר הפורטוגלי בן ה-19 עזב בשנת 2013 את פורטוגל מולדתו לטובת המחלקה הצעירה של מנצ'סטר סיטי, אך כשגדל לירבפול הייתה זו שזכתה בשירותיו, וכיום הוא חוזר רשמית לקבוצה בה החל לשחק כדורגל. ב-22 הופעות בעונה החולפת בליגת המילואים באנגליה כבש 12 שערים ובישל עוד שמונה.




* בנפיקה, שבקרוב מאוד תאבד את הכוכב הצעיר ז'ואאו פליקס, הודיעה רשמית על החתמתו של קאיו לוקאס. הברזילאי בן ה-25, הגיע מקבוצת אל-אין מהליגה באיחוד האמירויות, ולזכותו בעונה האחרונה שבעה שערים ועוד 11 בישולים בכל המסגרות.


* זה היה מהיר. נוטינגהאם פורסט פיטרה היום את מאמנה מרטין אוניל, שהיה במועדון חמישה חודשים בלבד. לאחר כשעה וחצי בדיוק, הוכרז גם על המאמן החדש: סברי לאמוצ'י.






* פ.ס.וו הודיעה היום על החתמתו של ברומה הפורטוגלי, שבשנים האחרונות שיחק ברד בול לייפציג. ובעונה האחרונה שלו בגרמניה כבש שלשוה שערים ובישל שלושה נוספים. ההולנדים שילמו על שחקן הכנף החדש 15 מיליון אירו.


* סלטיק החתימה את הבלם הצרפתי כריסופר ז'וליין (26) מטולוז. סכום העברתו מוערך בכשבעה מיליון ליש"ט והוא חתם לארבע שנים.


#CelticFC is delighted to confirm the signing of defender Christopher Jullien on a four-year deal!#BienvenueChris

➡️ https://t.co/V8ZPFAv7aVpic.twitter.com/K5CYI4FNNY

— Celtic Football Club (@CelticFC) June 28, 2019


שמועות
* קיימים פערים בין אייאקס לריאל מדריד בנושא העברתו של דוני ואן דה ביק. ההולנדי בן ה-22 סיפק עונה נפלאה ונמצא על הכוונת של הבלאנקוס כבר מספר שבועות. היום פורסם ב"מארקה" שאייאקס דורשת על הקשר 65 מיליון אירו, סכום גבוה משמעותית מ-50 מיליון האירו שריאל מדריד הציעה.


* לפי "מונדו דפורטיבו" הספרדי, סביליה קרובה מאוד להחתמה גדולה בחלק הקדמי. מדובר בלוק דה יונג, חלוצה של פ.ס.וו בחמש השנים האחרונות. ההולנדי רשם בעונה אחרונה מספרים מרשימים, כשכבש 32 שערים ובישל 10 נוספים, ב-43 משחקים במדי סגנית אלופת הולנד. בנוסף, סיים כמלך השערים בליגה ההולנדית (28), ביחד עם דושאן טאדיץ'. יש לציין שבתקשורת ההולנדית עלו כשעה אחר כך עם דיווח שדווקא חאקים זייך, הקיצוני של אייאקס, הוא שמבוקש מאוד בסביליה ועשוי להצטרף.


לוק דה יונג. במידה ויעבור, יהווה למונאס דאבור אתגר גדול (GettyImages)
לוק דה יונג. במידה ויעבור, יהווה למונאס דאבור אתגר גדול (GettyImages)


* מרקוס אלונסו ודוידה זפאקוסטה מעוניינים לעזוב את צ'לסי. צמד המגנים ייצטרך לחכות שמינויו של פרנק למפארד יהיה רשמי, כדי לקבל את ההחלטה הסופית לקראת עתידם בבלוז. אנטוניו קונטה היה זה שהביא את זפאקוסטה לצ'לסי, אך המגן הימני לא הצליח להשתלב בהרכב מאז.


* אביו של חאמס רודריגס התייחס לאפשרות שבנו יעבור לנאפולי: "אני חושב שזו הבחירה הכי טובה עבורו. בינו לבין קרלו אנצ'ולטי קיים כבוד רב. הוא יודע להוציא ממנו את המקסימום".


* ראיין באבל מצא קבוצה חדשה. ההולנדי בן ה-32 שירד ליגה עם פולהאם בעונה החולפת, נצפה בשדה התעופה באיסטנבול, לקראת חתימה בגלאטסראיי. ההודעה הרשמית צפויה לצאת בעוד מספר שעות.


* נראה שמילאן מצאה מגן חדש. לפי עיתון ה"מארקה", תיאו הרננדז, ששייך לריאל מדריד, הגיע להסכמות עם הרוזונרי ויחתום לשש השנים הקרובות בסן סירו. האיטלקים צפויים לשלם לבלאנקוס 20 מיליון אירו על הצרפתי, ובעסקה לא יהיה סעיף של קנייה חוזרת.






* פרטים נוספים לקראת חזרתו של ג'יאנלואיג'י בופון ליובנטוס פורסמו בתקשורת האיטלקית. לפי הדיווחים, השוער לשעבר דורש סעיף בחוזה שיחייב את הגברת הזקנה לשתף אותו לפחות בעשרה משחקים. המטרה היא לשבור את שיא ההופעות לשחקן בליגה האיטלקית (647), השייך כרגע לפאולו מלדיני. לבופון יש 640 הופעות נכון להיום.


* ראג'ה נאינגולן בדרך למעבר מפתיע. לפי דיווחים באיטליה, הבלגי של אינטר עשוי לעבור בקרוב בהשאלה לטורינו, שמוכנה לשלם מחצית משכרו. הקשר שנחת בסן סירו בקיץ הקודם הוא מהמשתכרים הגדולים בקבוצתו, שחייבת לאזן עד הסוף חודש יוני את רישומייה הכספיים, ועסקה זו בהחלט יכולה לעזור.


* ססואולו הסכימה לטרייד עם אינטר, כך דווח בתקשורת האיטלקית. לפי הדיווח, הנראזורי יעבירו לירוקים את אנדרו גרבילון ומרקו סאלה הצעירים, ובתמורה יקבלו את סטפנו סנסי, הקשר האיטלקי בן ה-23 שבעונה האחרונה כבש שני שערים ורשם עוד ארבעה בישולים ב-30 משחקים.


* האם דני אלבס בדרך חזרה לסביליה? לפי דיווחים ברשת "פוקס ספורט", המגן הברזילאי עשוי לחזור ללבוש את מדיה של הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים הכדורגל האירופי. כרגע הוא עדיין מחכה להצעות נוספות מכיוון הליגה האנגלית, אך קיים סיכוי כי יחבור למונאס דאבור בדרום ספרד וכאמור ישוב לקבוצה במדיה שיחק שש שנים, מ-2002 ועד 2008.



שת"פ עם דאבור? דני אלבס בימיו בסביליה (Gettyimages)


* מרטין אודגור יאריך את חוזהו בריאל מדריד שיושאל לקבוצה אחרת, כך פורסם בכלי התקשורת בספרד. הנורבגי הצעיר יצטרך לבחור בין ריאל סוסיאדד לבאייר לברקוזן, שמתעניינות בשירותיו. לפי הפרסומים, לגרמנים יש יתרון על הבאסקים בשל ההשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי