סימאונה הוציא קרוב ל-800 מיליון יורו מאז הגיע לאתלטיקו מדריד

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | צילום: GETTY

לאחר חתימתו של ז'ואאו פליקס בתמורה ל-126 מיליון יורו, הקולצ'ונרוס שברו את שיא העברות לקיץ אחד, אך עם זאת סגנית האלופה צפויה לצאת ברווח גדול. הנשיא אנריקה קרסו: "הוא שווה את הכסף, תהיה לנו עונה גדולה"

(גודל טקסט)

לאחר שבחודש יוני ריאל מדריד תפסה את מרב הכותרות עם חמש החתמות נוצצות שעלו למעלה מ-300 מיליון יורו, נראה שיריבתה העירונית אתטליקו מדריד הפכה להיות הקבוצה המעניינת ביותר בתחילת חודש יולי בשוק העברות לשחקנים.

סגנית אלופת ספרד החתימה אתמול (רביעי) שלושה שחקנים חדשים, כאשר נמצא למעלה מעל כולם, הכוכב הפורטוגלי של בנפיקה, ז'ואאו פליקס שנרכש בסכום שיא של 126 מיליון יורו, דבר שהפך אותו לשחקן היקר בתולדות המועדון ולרביעי בכל הזמנים, כשרק ניימאר (222 מיליון יורו), קיליאן אמבפה (180 מיליון יורו) וקוטיניו (145 מיליון יורו) מקדימים אותו. בעקבות ההחתמה הנוצצת של פליקס, הקיץ של אתלטיקו מדריד הפך ליקר בתולדות המועדון לאחר שהספיקה להוציא כ-186 מיליון יורו, כשלצידו של הפורטוגלי הוחתמו מרקוס יורנטה (40 מיליון יורו) ופליפה (20 מיליון יורו). הקטור הררה צורף ללא דמי העברה.

בנוסף דייגו סימאונה סימן ציון דרך נוסף – המאמן הארגנטינאי שהגיע לאתלטיקו מדריד שהגיע לקבוצה בשנת 2011 הוציא כמעט 800 מיליון יורו על רכש, כאשר ההחתמות הגדולות של הארגנטינאי הן: תומא למאר (70 מיליון יורו), דייגו קוסטה (66 מיליון יורו), רדאמל פלקאו (40 מיליון יורו) ואנטואן גריזמן (30 מיליון יורו). אך עם זאת יש לציין כי אפילו לפני עזיבתו הצפויה של גריזמן שיימכר בתמורה ל-120 מיליון יורו, אתטליקו מדריד בינתיים נמצאת במאזן כספי חיובי לאור מכירתם של לוקאס הרננדס לבאיירן מינכן, ז'לסון מרטינס לספורטינג ליסבון ורודרי שבדרך למנצ'סטר סיטי.


השחקן הרביעי היקר בכל הזמנים. ז'ואאו פליקס (PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP/Getty Images)

בינתיים, לאחר הגרלת משחקי הליגה הספרדית לעונה הקרובה, נשיא המועדון, אנריקה קרסו, התפנה לדבר על שחקן הרכש החדש. קרסו אמר: "אין לי כדור בדולח, אבל פליקס שחקן ענק, זו החתמה מפוארת, בכל אירופה רצו אותו. יש לנו מזל שהוא יהיה חלק מאתלטיקו מדריד בעונה הבאה. חשבנו שהוא שווה את הסכום, לדעתנו הוא יהיה אחד הכוכבים הגדולים".

על הקבוצה הנוכחית אמר: "איבדנו שחקנים חשובים שתרמו לקבוצה רבות בשנים האחרונות, אבל אנחנו עובדים קשה ומנסים ליצור קבוצה לא פחות טובה. לדעתי צירפנו שחקנים באיכות מעולה, ואני חושב שתהיה לנו עונה נהדרת". עוד הוסיף הנשיא שאם יגלה שברצלונה החתימה את גריזמן לפני הזמן – יהיו לכך השלכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי