פורסמו משחקי הליגה הספרדית: הקלאסיקו הראשון ב-27.10 בקאמפ נואו

סרחיו ראמוס, ליאו מסי
סרחיו ראמוס, ליאו מסי | AFP

ברצלונה תארח את ריאל מדריד כבר במחזור השביעי וב-1.3 יתקיים המפגש השני בסנטיאגו ברנבאו. הדרבי של מדריד יתקיים במחזור השביעי בוונדה מטרופוליטנו. דאבור וסביליה יפתחו עונה אצל אספניול

(גודל טקסט)

היום (חמישי) בשעות הצהריים, נערכה הגרלת המשחקים של עונת 2019/20 בליגה הספרדית במשרדי ההתאחדות הספרדית בלאס רוסאס. המחזור הראשון ייצא לדרך ב-18.8 ובו האלופה ברצלונה תתארח אצל אתלטיק בילבאו, ריאל מדריד תפגוש בחוץ את סלטה ויגו מואנס דאבור יקווה לעשות את הבכורה במדי סביליה נגד אספניול. 

יתר משחקי המחזור הראשון: אתלטיקו מדריד – חטאפה, מאיורקה – אייבר, אלאבס – לגאנס, ולנסיה – סוסיאדד, בטיס – ויאדוליד, לגאנס – אוסאסונה, ויאריאל – גרנאדה.

הקלאסיקו הראשון בין ריאל לברצלונה ייערך בחזור העשירי ב-27.10 בקאמפ נואו ובסיבוב השני קבוצתו של זידאן תארח את האלופה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור ה-26 בתאריך ה-1.3.


יקווה לערוך את משחק הבכורה נגד אספניול. מואנס דאבור (האתר הרשמי)

הדרבי של ראשון של ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד יהיה באצטדיון בוונדה מטרופוליטנו במסגרת המחזור השביעי בתאריך ה-29.9 ובסיבוב השני תארח ריאל מדריד את המשחק במסגרת המחזור ה-22 ב-2.2.

הדרבי האנדלוסי הראשון של העונה יהיה ב-10.11 במסגרת המחזור ה-13, כאשר סביליה תתארח בבטיס. המשחק באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן ייערך ב-15.3 במסגרת המחזור ה-28.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי