"פליקס מושלם לעמדה של גריזמן, הוא היורש של רוי קוסטה"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP/Getty Images

מאמנו הראשון של הפורטוגלי בבנפיקה רוי ויטוריה, שיבח את החלוץ חלוצה החדש של אתלטיקו מדריד: "קבלת ההחלטות שלו נהדרת, זה לא נורמלי לגילו. הסכום ששולם עליו לא אמור להפריע, הוא משחק כמו ברחוב - ללא פחד"

(גודל טקסט)

בספרד עדיין לא נרגעו מחתימתו של היהלום הפורטוגלי ז'ואאו פליקס באתטליקו מדריד תמורת 126 מיליון יורו. החלוץ בן ה-19 שהפך בתוך שנה אלמוני לרכש היקר בתולדות בהלה ליגה אחרי קוטיניו, אמור להיכנס לנעליו של אנטואן גריזמן, שצפוי לעזוב את הקולצ'ונרוס כבר בשבוע הבא לברצלונה או לפריז סן ז'רמן.

אחד האנשים שהאחראיים על עונת הפריצה המטאורית של פליקס הוא רוי ויטוריה שאימן את בנפיקה בפתיחת העונה שעברה ונתן לחלוץ דקות ראשונות בקבוצות הפאר הפורטוגלית. בראיון ל'מארקה' אמר: "כאשר הגעתי חשבתי שמגיע להרבה שחקנים צעירים לשחק, המפתח הוא לתת להם ביטחון כי איכות יש להם וצריך רק לתת להם הזדמנות".

הפורטוגלי המשיך ודיבר על השתלבותו של ז'ואאו פליקס: "הוא עלה לקבוצה הבוגרת ונשאר שם, תמיד אמרתי לו שאנחנו מודעים לאיכות שלו וכאשר ההזדמנות באה הוא לא יצא מההרכב. הוא שחקן מוכשר וצנוע מאוד. הוא מקבל החלטות ברמה הטובה ביותר וזה לא נורמלי לגילו, צעירים רבים אוהבים להשוויץ, אבל הוא לא, תמיד עושה מה שצריך ואפשר לומר שהוא משחק כמו ברחוב – בשמחה וללא פחד".


מאמין בשחקנים צעירים. רוי ויטוריה מפרגן לז'ואאו פליקס (AFP)

על השתלבותו באתלטיקו מדריד: "אני לא חושב שהוא ירגיש את הלחץ מהסכום, אם אתלטיקו לא הייתה משלמת, מועדון אחר היה עושה זאת. הוא יתאים לעמדה של גריזמן מאחורי החלוץ בצורה מושלמת. הוא יורשו של רוי קוסטה, אבל הוא גם כזה שיכול לכבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי