ז'ואאו פליקס הוצג: "לא אוהב את ההשוואות לרונאלדו, רוצה לעשות היסטוריה בעצמי"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של אתלטיקו הוצג בקבוצתו החדשה: "רוצה לעשות היסטוריה במועדון הגדול הזה". הנשיא: "כישרון ענק, גאים שבחר בנו במקום בשאר הגדולות". הפורטוגלי ילבש את מס' 7, אלפי חולצות נמכרו

(גודל טקסט)
לרגע הזה אוהדי אתלטיקו מדריד חיכו בכיליון עיניים: ז'ואאו פליקס, השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון (והרביעי היקר בכל הזמנים), הוצג כשחקן הקבוצה באצטדיון הוונדה מטרופוליטנו במדריד. האוהדים שהחלו את הקיץ בעצבים על אנטואן גריזמן ואכזבה לאור עזיבתו של הקפטן דייגו גודין, יכלו לחייך. המועדון פרסם כבר אתמול סרטון וידאו קצר של השחקן נוסע במכונית ומצטלם עם האוהדים. פליקס אמר אתמול: "אני בן 19 אמנם אבל בוגר מספיק וחזק מנטאלית כדי להתמודד עם האתגר והסיטואציה הזו, אתלטיקו אחת הקבוצות הגדולות בעולם". היום הוא השתתף באימון קצר עם חבריו החדשים ולאחר מכן התפנה למסיבת העיתונאים החגיגית.


פאבלו פורטה הפורטוגלי, ששיחק באתלטיקו מדריד שש וחצי שנים, כיבד את פליקס בנוכחותו ועלה לבמה אף הוא כדי לשבח את הכישרון. הנשיא אנריקה קרסו היה הראשון לשאת דברים. קרסו אמר: "המילה הטובה ביותר שמגדירה את ז'ואאו היא הכישרון, אבל לא רק: המאמץ, ההקרבה, התשוקה. אין גבול לכישרון שלו. הקבוצה תנצל היטב את היכולת שלו. הוא מגיע אחרי עונה מדהימה בבנפיקה ובדרך להיות אחד השחקנים הטובים ביותר בתקופה הזו. אנחנו גאים שהוא בחר בנו לפני שאר הקבוצות הטובות בעולם. הקהל הטוב ביותר בעולם יהיה מאחורייך".



בהמשך הציג המועדון סרטון קצר עם מיטב הביצועים של השחקן מהעונה שעברה כשהמצלמות בדקו גם את תגובת בני משפחתו. ז'ואאו פליקס אמר: "אני שמח מאוד להגיע לכאן, אני מאמין בפרויקט ומקווה לעשות היסטוריה במועדון המפואר הזה. אני בא כדי לעזור לקבוצה לעשות דברים נהדרים, קיבלו אותי כאן יפה. אני רוצה להודות למשפחה שלי, בלעדיהם שום דבר לא היה קורה, וכמובן למועדון שעשה מאמץ גדול כדי לצרף אותי. אני רוצה להחזיר על האמון".


פליקס ( PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)


על המחיר ששולם עליו: "כפי שאמרתי, אני לא צד בעניין הזה, אני לא שם לב לזה. סימאונה ויתר השחקנים קיבלו אותי בצורה הטובה ביותר ואני מרגיש בנוח". על הכניסה לנעליים של אנטואן גריזמן: "אני מודע לאתגר אבל מתנתק מהלחץ, אני אשחק את הכדורגל שלי ואעשה מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה".



על האקסית בנפיקה: "אני רוצה לפגוש את בנפיקה בליגת האלופות כדי לראות שוב את הקהל שלהם, אני אסיר תודה. הם חלק מהלב שלי, בזכותם הגעתי לכאן היום. ההחלטה הזו הייתה לא קלה. כל החברים מבנפיקה שלחו לי הודעות ואיחלו לי בהצלחה". על הקיץ: "לשחק נגד ריאל מדריד בארה"ב יהיה מעניין, זו קבוצה גדולה ומדובר במשחק שיכין אותנו לקראת העונה הבאה". לסיום כשנשאל על כריסטיאנו רונאלדו אמר: "אני רוצה להיות מי שאני".



כצפוי, הפורטוגלי הצעיר שהגיע בתמורה ל-126 מיליון יורו לאחר עונת שיא בבנפיקה ליסבון בה זכה באליפות והגיע לרבע גמר הליגה האירופית, בחר בחולצה מס' 7. אוהדי הקולצ'ונרוס הסתערו על החולצות של הכוכב החדש שלהם כשבספרד נכתב שהמועדון מכר למעלה מ-7,000 חולצות. אלברו מוראטה, אגב, בחר בחולצה מס' 9 שהייתה מזוהה עם פרננדו טורס.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי