מאנה קיבל המלצה לעבור לריאל, פקיר קרוב לחתימה בבטיס

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

נשיא ההתאחדות לכדורגל בסנגל: "זו הקבוצה הגדולה בעולם, הוא צריך אתגר חדש". לפי דיווח בצרפת, זידאן מנסה לשכנע את אמבפה להצטרף. פ.ס.ז' עשויה להגיש הצעה על חאמס. וגם: רומא בעקבות כוכב מילאן

(גודל טקסט)
שמועות
* סאי סק, נשיא ההתאחדות של סנגל, ממליץ לסאדיו מאנה לשקול את הצעתה של ריאל מדריד: "ההתקפה של ליברפול נהדרת והם זכו בליגת האלופות, אבל כעת יש לו להזדמנות להגיע לריאל מדריד ועבורי, גם כאוהד ברצלונה, זו הקבוצה הגדולה בעולם. מאנה צריך לשקול ברצינות את ההצעה". סק הוסיף: "הקריירה של שחקן היא קצרה, אני משוכנע שזידאן רוצה אותו ומאנה צריך לנצל את ההזדמנות כפי שעשה עם המעבר מסאות'המפטון לליברפול. הוא שמר על רמה טובה באנגליה ועכשיו הוא צריך אתגר חדש".


* אתר "Le10sport" הצרפתי טוען שזינדין זידאן שומר על קשר עם קיליאן אמבפה ועושה את מיטב יכולתו לשכנע את הכוכב לעשות את המעבר לריאל מדריד, אם כי פריז סן ז'רמן לא צפויה לשחררו לפני קיץ 2020.


* מנצ'סטר יונייטד כועסת על העלתה את מחירו של פול פוגבה ב-30 מיליון ליש"ט בעקבות הכעס שלה על ההצהרות של סוכנו של הצרפתי מינו ראיולה, שאמר שהשחקן רוצה לעזוב. בסך הכל יונייטד מעוניינת לקבל 180 מיליון עבור הקשר, כך נכתב ב"דיילי מייל". אתמול (שישי) דווח באיטליה שיובנטוס פרשה מהמירוץ אחריו, האם ריאל מדריד תשלם את הסכום שדורשים השדים האדומים?




* אחרי שנאפולי סירבה לשלם לריאל מדריד 42 מיליון יורו תמורת חאמס רודריגס, פריז סן ז'רמן מתכוונת להגיש הצעה עבור הקולומביאני. על פי "פוטבול איטליה", נשיא הקבוצה מדרום איטליה אאורליו דה לאורנטיס מצפה מהבלאנקוס להשאיל את חאמס עם אופציה לרכישה אחרי העונה הקרובה.




* "הטלגרף" דיווח שאינטר תצטרך לשלם כ-90 מיליון ליש"ט על מנת להחתים את רומלו לוקאקו. אתמול אישרו הנראזורי כי נפגשו עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לחלוץ הבלגי.


* סוכנו של לאוטרו מרטינס, שאישר אתמול פנייה של ברצלונה לגבי החלוץ, הדגיש את נאמנותו של השחקן לאינטר כשאמר: "הדרך היחידה שלאוטרו ומסי ישחקו ביחד, היא אם מסי יבוא לאינטר".


* על פי ה"טיימס", מנצ'סטר סיטי ואברטון הגיעו לסיכום על סכום העברתו של פביאן דלף תמורת 8.5 מיליון ליש"ט, לא כולל מיליון וחצי נוספים בבונוסים.




* בתקשורת הגרמנית טוענים שבנוסף ללירוי סאנה, באיירן מינכן מעוניינת בקיצוני מחוף השנהב, ניקולה פפה. על פי הדיווחים הבווארים מתכננים להוציא כ-165 מיליון יורו על הצמד שאמור להחליף את ריברי ורובן.


*על פי ה"דיילי מייל", לאור סוגיית לורן קוסיילני, ארסנל הביעה עניין מחדש בשחקן ההגנה של בנפיקה, רובן דיאס בן ה-22.


* ווסטהאם קרובה להשלים את צירופו של חלוץ אייטרכט פרנקפורט בעונה החולפת, סבסטיאן האלר. "הפטישים" צפויים לשלם 40 מיליון יורו עבור השחקן, כך לפי ה"דיילי מייל".




* טוטנהאם מעוניינת לצרף את קשרה של לידס יונייטד קלווין פיליפס, כך נכתב ב"מירור". אסטון וילה כבר הגישה הצעה של 11 מיליון ליש"ט עבור השחקן, שאותה הלונדונים מתכננים לשפר.


* לפי "מארקה", נאצ'ו, בלם ריאל מדריד, דחה את כל ההצעות שקיבל והוא רוצה להישאר על אף הצטרפותו של הבלם אדר מיליטאו. לספרדי חוזה עד 2022 והוא משוכנע שיצליח לפלס את מקומו כפי שעשה בכל תקופתו בקובצה, ושבעונה ארוכה כולם משחקים. 


* נביל פקיר, הקשר הצרפתי שלא ימשיך בליון בעונה הבאה, קרוב לחתימה בבטיס, כך לפי ה"לה פריסיאן". הצרפתי עשוי להחליף את ג'ובאני לו סלסו שמועמד להצטרף לטוטנהאם. הקבוצה מאנדלוסיה תהיה מוכנה לשלם עבור הקשר כ-30 מיליון יורו.


* לפי התקשורת באיטליה, רומא יצרה קשר עם מילאן במטרה להחתים את סוסו, הקשר הספרדי של הרוסונרי, שטרם חתם על חוזה חדש בקבוצה. סוסו כבש שמונה שערים ובישל עוד תשעה אך חווה ירידה גדולה ביכולתו בחצי השני של העונה. הג'ילארוסי ניסו להחתים את הקשר כבר בקיץ שעבר וינסו לעשות זאת שוב. עוד בדיווח, רומא לא תציע למעלה מ-30 מיליון יורו ותהיה מוכנה לכלול שחקנים בעסקה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי