מרסלו: "צריך להחתים את ניימאר, הוא יותר טוב מהזאר"

ניימאר
ניימאר | AFP

מגן ריאל מדריד נשאל על צירוף אפשרי של הברזילאי, שדורש לעזוב את פ.ס.ז': "יהיה הישג אם יצטרף, המועדון חייב לצרף את השחקנים הטובים בעולם". וגם: זידאן התייחס במסע"ת למצב בו נמצאים פול פוגבה וגארת' בייל

(גודל טקסט)

ניימאר מפנטז על חזרה לברצלונה ובימים אלה עושה ככל שביכולתו כדי להשתחרר מפריז סן ז'רמן, גם האקסית הקטלונית עושה מאמצים כבירים מבחינתה כדי להשיב את החלוץ ולאחרונה דווח שהציעה 90 מיליון ליש"ט בנוסף להעברת שחקנים, אבל אסור לשכוח שגם ריאל מדריד עוקבת אחר ההתפתחויות.

נכון שבשבועות האחרונים ניימאר לא הוזכר כמועמד לבלאנקוס ובמקביל גם דיווחו לאחרונה שהוא שוקל אך ורק מעבר לברצלונה אם לא ימשיך באלופת צרפת, אבל מי שבכל זאת התייחס לצירוף אפשרי של החלוץ הוא מרסלו, חברו הטוב מנבחרת ברזיל וכמובן המגן השמאלי של הבלאנקוס ב-12 השנים האחרונות.

"ניימאר שחקן לא צפוי, שחקני הגנה פשוט לא יכולים לעמוד מולו", החמיא מרסלו, "אם ניימאר יהיה בריאל מדריד זה יהיה הישג. המועדון חייב לעשות את הכל כדי להחתים אותו, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם ועברו בברצלונה לא יהווה בעיה".


מרסלו וניימאר משתעשעים באימון הסלסאו (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)


יש לזכור שרק לאחרונה החתימה ריאל מדריד את אדן הזאר מצ'לסי עבור כ-100 מיליון יורו, אבל מרסלו הדהים כשאמר על חברו החדש: "הוא שחקן מהטופ העולמי, יש לו איכויות מדהימות והוא יכול להיות אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם, אבל אי אפשר להשוות ביניהם. לדעתי ניימאר יותר טוב".

מי שלא התייחס לניימאר אבל כן דיבר על שחקני רכש פוטנציאליים שעוד יגיעו הוא המאמן זינדין זידאן, ששב לארצות הברית לאחר מות אחיו ואמר במסיבת עיתונאים: "יש לנו עד ה-31.8 לבצע שינויים, המועדון יודע מה הוא רוצה. שחקנים יכולים להצטרף ולעזוב, אנחנו מתעסקים בכך. בשלב זה עלינו לכבד דברים", כשהוא מתייחס בעיקר למצבו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד.

גם למצבו של גארת' בייל התייחס זיזו: "אין לי שום בעיה עם בייל ובחיים לא אומר זאת. הוא תחת חוזה ושום דבר לא השתנה בנוגע אליו מאז חודש יוני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי