גריזמן: "אנחנו לא מדברים על ניימאר בחדר ההלבשה"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | BEHROUZ MEHRI/AFP/Getty Images

הצרפתי הודה שחזרתו האפשרית של הברזילאי היא לא נושא לשיחה בקרב שחקני בארסה, אך הביע הערכה כלפיו: "הוא שחקן ברמה מדהימה". על קבלת הפנים בבארסה: "סוארס בירך אותי על החתימה, מסי עדיין לא יצר קשר"

(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש מחר (שלישי, 13:20, שידור ישיר בספורט1) את צ'לסי של פרנק למפארד, במסגרת גביע ראקוטן שמתקיים ביפן. הבלאוגרנה המריאו בסגל חסר, ללא ליאו מסי, לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו שנמצאים בחופשות לאחר משחקי הקופה אמריקה, אך מי שעתיד לשחק מול הבלוז הוא אנטואן גריזמן, הרכש הנוצץ ביותר של הקטלונים בקיץ הנוכחי.

לפני המשחק, החלוץ הצרפתיהתייצב מול המיקרופונים ונשאל מיד על האפשרות שניימאר ייצטרף אליו בבארסה: "לא דיברנו על הנושא הזה בחדר ההלבשה, אבל הוא שחקן טוב מאוד. זה נכון שהוא סבל מכמה פציעות, אבל הוא שחקן ברמה מדהימה. אבל יש לנו כרגע את קוטיניו, דמבלה ומלקום שחשובים לנו מאוד". מלבד ההערכה שהביע לכוכב נבחרת ברזיל, הרכש הטרי הודה שבחדר ההלבשה לא מדברים עליו.

גריזמן ציין שהוא מרגיש טוב בקבוצתו החדשה ושמו של מסי עלה במסיבת העיתונאים, כשחלוץ נבחרת צרפת סיפר: "עדיין לא דיברתי איתו. קיבלתי הודעה מסוארס לאחר החתימה והוא בירך אותי על הגעתי לקבוצה, אך מסי טרם דיבר איתי".

גריזמן ביום חתימתו.
מסי עוד לא דיבר איתו. גריזמן ביום החתימה בברצלונה. (LLUIS GENE/AFP/GettyImages)

בנוסף לצ'לסי, ברצלונה תפגוש בטורניר הקיץ גם את ויסל קובה היפנית (שבת, 11:50 שידור ישיר בספורט1), בה משחק אנדרס אינייסטה שישחק בפעם הראשונה נגד הקבוצה עמה הוא מזוהה יותר מכל: "זה יהיה מוזר עבורי" אמר הספרדי והוסיף בחיוך: "אני אנסה לא להתבלבל על הדשא ולמסור להם את הכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי