מנצ'סטר יונייטד קרובה לסגור את עסקת מילינקוביץ'-סאביץ'

סרגיי מילינקוביץ' - סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ' – סאביץ' | Gettyimages

העברות: השדים ישלמו 75 מיליון יורו, הסרבי יחתום לחמש שנים. נשיא ליל אישר כי ניקולה פפה בדרך לעזוב. נביל פקיר עבר לבטיס תמורת 19.75 מיליון יורו + משתנים, מונאקו רוצה את מטווידי

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
רשמי
* נביל פקיר חתם רשמית בבטיס לארבע שנים. הקבוצה מאנדלוסיה תשלם לליון 19.75 מיליון יורו+10 מיליון במשתנים. הקשר הצרפתי נפרד מליון לאחר שש עונות. לא מעט רואים בפקיר כמחליפו של ג'ובאני לו סלסו שצפוי לעזוב.




* פלמנגו הברזילאית הודיעה רשמית על חזרתו פיליפה לואיז לקבוצה. מגן נבחרת ברזיל, שעזב את אתלטיקו מדריד, כתב בחשבון הטוויטר האישי שלו: "הגיע היום הגדול שבו אני מגשים את חלום הילדות שלי ויכול להגיד שאני שחקן של פלמנגו".




* פנרבחצ'ה אישרה: הקשר המקדוני, אליף אלמאס, בדרך לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי  תמורת 15 מיליון יורו. השחקן צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהצטרף לקדם העונה של נאפולי. בעונה האחרונה רשם 40 הופעות בהן כבש ארבעה שערים.


שמועות
* דני סבאיוס צפוי לעבור בדיקות רפואיות בארסנל ולעבור בהשאלה לעונה אחת – ראו ידיעה נפרדת.


*מספר מקורות באירופה מדווחים כי עסקת העברתו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' למנצ'סטר יונייטד קרובה להיסגר. הקשר הסרבי של לאציו יחתום לחמש שנים אצל השדים האדומים, שישלמו עליו 75 מיליון יורו.


*נשיא ליל ג'רארד לופז אישר שניקולה פפה קרוב לעזוב את הקבוצה, על רקע התעניינות מליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.


* בחזרה לבטיס, לפי "סאן" האנגלי, טוטנהאם קרובה לצרף את ג'ובאני לו סלסו, הקשר הארגנטינאי של הקבוצה, בתמורה ל-45 מיליון ליש"ט. הספרדים דרשו תחילה 60 מיליון ליש"ט אך הורידו מעט את המחיר כשנרגעו לאחר שמצאו מחליף.


* בלז מטווידי בדרך החוצה מיובנטוס בגלל העומס במרכז השדה. מונאקו המועמדת הבכירה לקלוט אותו, כך לפי "גאזטה דלה ספורט". אלופת איטליה תהיה מוכנה למכור את הקשר בן ה-32 רק בתמורה 25 מיליון יורו, סכום דומה לסכום בו נרכש לפני כשנתיים. גם מנצ'סטר יונייטד ואברטון הוזכרו כמועמדות.



בלז מטווידי. בדרך החוצה מיובה? (AFP)


* מאוריציו סארי מפציר בהנהלת יובנטוס לצרף את דני רוז, המגן האנגלי של טוטנהאם, כך נכתב ב"דיילי מייל". הספרס מראים למגן את הדרך החוצה ובביאנקונרי מתכננים למכור את ז'ואאו קאנסלו. גם פריז סן ז'רמן ושאלקה מחזרות אחר השחקן.


* באיירן מינכן הציעה לאספניול 18 מיליון יורו עבור הקשר הספרדי מארק רוקה, כך לפי תחנת רדיו בספרד. הפריקוס סירבו להצעה עבור הקשר שזכה באליפות אירופה עם נבחרת ספרד הצעירה והם רוצים למכור את השחקן לפי סעיף השחרור – 40 מיליון יורו. מעבר לכך שכבר נפרדה משחקן מפתח חשוב בדמות מריו הרמוסו שעבר לאתלטיקו מדריד, כרגע לקבוצה אין צורך למכור.




* רומא רוצה להחתים את סוסו ושוקלת להציע למילאן להכליל בעסקה את סטיבן אנזונזי, הקשר האחורי הצרפתי, כדי להוריד את שווי העסקה שמוערכת ב-40 מיליון יורו. הג'ילארוסי כבר הציעו למילאן לשלב בעסקה שחקן אחר, החלוץ הצ'כי פטריק שיק אותו מכיר היטב המאמן מרקו ג'יאמפאולו שהדריך אותו בסמפדוריה, אלא שההצעה נדחתה. אנזונזי הוא אחד המועמדים של הרוסונרי לחיזוק מרכז השדה.


* למרות המאמצים של פיורנטינה לשמור על פדריקו קייזה (21), הכוכב האיטלקי הצעיר לא השתכנע ומעוניין לעבור לקבוצה אחרת. הקיצוני הביע את רצונו לשחק ביובנטוס וללכת בדרכם של רוברטו באג'ו ופדריקו ברנרדסקי שעשו את אותו המעבר מפיורנטינה אל הגברת הזקנה. על פי "פוטבול איטליה", קייזה כבר סיכם על חוזה עם יובנטוס בו הוא ירוויח חמישה מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי