אינייסטה: "זה אירוע מיוחד עבור כל יפן. דה יונג מצוין"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

הקשר פגש את שחקני ברצלונה במלון ולא יכול לחכות למשחק בשבת (12:00, ישיר בספורט1) נגד האקסית: "נוכל ליהנות ויישאר טעם טוב". הספרדי משוכנע שצ'אבי ימשיך כמאמן, מייעץ לריקי פוץ' וגם: על ניימאר וגריזמן

(גודל טקסט)
עם כל הכבוד למשחק ההכנה הראשון של אלופת ספרד לקראת העונה החדשה, בו נכנעה 2:1 לצ'לסי, בברצלונה מחכים בעיקר ליום שבת – כשתפגוש את ויסל קובה של אנדרס אינייסטה (12:00, שידור ישיר בספורט1). כמאמר הקלישאה, למשחק כזה לא יהיו מפסידים. הקשר הספרד (יחד עם אקס נוסף, דויד וייה), נפגש אתמול (רביעי) עם חבריו הישנים במלון, חתיכת נוסטלגיה. בנוסף, אינייסטה התראיין לקראת המשחק ודיבר לא רק על 90 הדקות הקרובות אלא גם ניתח את ברצלונה החדשה.


אינייסטה אמר על המשחק המיוחד: "אני מאוד מצפה לכך, זה מעולם לא קרה לי. ברצלונה זו הקבוצה של החיים שלי. מעבר לכך זה מיוחד עבור הקבוצה שלי, השחקנים ולכל יפן. כמה הזדמנויות יש להם כבר לשחק נגד ברצלונה? המשחק לא דומה למשחק רשמי, אז נוכל ליהנות ויישאר טעם טוב".


שחקני הרכש החדשים: "אנטואן גריזמן שחקן ענק הוא מכיר את הליגה הזו והוא ישתלב מהר. הקריירה שלו עד עכשיו הייתה נהדרת. דה יונג? מדובר בהחתמה יוצאת דופן, זו עליית מדרגה עבור המועדון. הוא צעיר, עם המון כישרון, אם הכל יסתדר כשורה, מרכז השדה של בארסה ימשיך להיות מצוין. הוא מוקף בשחקנים טובים שיעזרו לו לצמוח". הספרדי הוסיף שרק פרטים קטנים בישורת האחרונה מנעו מברצלונה אשתקד לסיים עונה מפוארת מאוד ושהסגל התחזק משמעותית.




חזרה אפשרית של ניימאר: "אדבר עליו כשחקן, הוא ללא ספק אחד הטובים שיש. אם זה יצליח או לא, אם זה כדאי או לא – המועדון צריך להעריך, אלה דברים של ההנהלה והמאמן. כשחקן הוא אחד הטובים בעולם".


ייעוץ לריקי פוץ': "הוא צריך לנצל את ההזדמנויות שלו, כשהמאמן ייתן לו 15 דקות פה ו-20 דקות שם. אני מאמין בו. תמיד מסובך לקבל הזדמנויות בקבוצה כמו ברצלונה. אני רוצה לראות את המועדון תומך בשחקני הבית ומקדם אותם. על המגרש ריקי מרגיש בנוח".


על איבן ראקיטיץ והשמועות שיעזוב: "הוא היה שחקן מפתח בקבוצה בשנים האחרונות, חלק מהסיבות להצלחה שלה. אני יודע שהוא שמח כאן ורוצה להישאר בקובצה. אני מקווה שהוא ימשיך".




הקשר החמיא לקובו שהצטרף לריאל מדריד ("הוא מוכשר מאוד, שחקן שלם על אף גילו הצעיר, הוא יוכל להיות שחקן גדול בעתיד") וניסה להתחמק מהשאלה האם ברצלונה טעתה כשלא צירפה אותו. לסיום התייחס גם לצ'אבי שדיבר אף הוא על ברצלונה, ולויקטור ואלדס: "החזרה הביתי היא גירוי עבור ויקטור ואני שמח, הזהות חשובה. צ'אבי מחזיק בכל האיכויות הגדולות, אני בטוח שהוא יהיה מאמן גדול וישאיר את חותמתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי