ילדי פלא: הרכב השחקנים היקרים ביותר עד גיל 19

ויניסיוס, הולאנד, אנסו פאטי
ויניסיוס, הולאנד, אנסו פאטי | GettyImages

קבלו את הדור הבא: הרכב 11 השחקנים בגילאי העשרה בעלי השווי היקר ביותר. ויניסיוס, פאטי והולאנד בפנים, ומי הליגיונר שמשתף פעולה עם אחד מהכוכבים הצעירים?

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה מחזיק בתואר השחקן בעל שווי השוק הגבוה ביותר בעולם על פי האתר המוערך Transfermarkt, והוא עומד על 180 מיליון יורו. הכוכב הצעיר של פריז סן ז'רמן כבר בן 21, אך מי הם השחקנים בגילאי העשרה (עד גיל 19) בעלי השווי הגבוה בעולם? ההרכב היקר ביותר לפניכם, ויש בפנים כמה ילדי פלא. קבלו אותם:

שוער: מרקו קרנסקי, טרפאני (2 מיליון יורו)
השוער האיטלקי בן ה-19 מושאל מאטאלנטה לטרפאני מהליגה השנייה, בה הוא משמש כמובן כשוער הראשון ומציג יכולת לא רעה בין הקורות, על אף שקבוצתו ממוקמת במקום ה-19. מי שמשתף איתו פעולה הוא הבלם הישראלי שי בן דוד, אשר מושאל ממכבי חיפה למועדון האיטלקי. מי יודע, אולי יום אחד הוא יוכל לספר ששיתף פעולה עם אחד מהשוערים הבכירים בעולם…


קרנסקי במדי נבחרת איטליה הצעירה (Alessandro Sabattini/Getty Images)

מגן ימני: סרגיניו דסט, אייאקס (18 מיליון יורו)
שחקנה בן ה-19 של נבחרת ארצות הברית פרץ בגדול העונה, כשהפך למגן הבכיר של אייאקס ודחק את נוסייר מזראווי לספסל. הוא בישל העונה חמש פעמים בליגה ההולנדית, ועל פי הדיווחים, ברצלונה כבר עוקבת אחרי השחקן המוכשר.


סרג'יניו דסט (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

בלם: וויליאם סאליבה, סנט אטיין (22.5 מיליון יורו)
עוד כישרון גדול בן 19, אשר נרכש על ידי ארסנל תמורת 30 מיליון יורו בתחילת העונה והושאל בחזרה לסנט אטיין, ממנה נקנה ובה גדל. סבל העונה משתי פציעות כשגרמו לו להיעדר כשלושה וחצי חודשים במצטבר, ובעונה הבאה הוא צפוי להשתלב בסגל של התותחנים.


וויליאם סאליבה (NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images)

בלם: בנואה בדיאשיל, מונאקו (18 מיליון יורו)
הצרפתי גבה הקומה (1.94 מטר, שחגג 19 לפני כשלושה חודשים, פרץ כבר באמצע העונה שעברה להרכב של מונאקו בגדול ונראה כמו אחד המבטיחים בעולם בעמדתו. עוד כישרון ענק שנבחרת צרפת יכולה לבנות עליו לקראת העתיד המרגש שלה.


בנואה בדיאשיל במרכז (PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images)

מגן שמאלי: אלפונסו דייויס, באיירן מינכן (45 מיליון יורו)
את הכישרון הסנסציוני של באיירן מינכן כולם כבר מכירים. הקנדי בן ה-19 הצטרף לבווארים כהבטחה גדולה כשחקן כנף, אך העונה פרץ כמגן שמאלי והוא ללא ספק אחד הטובים בעולם בעמדתו כבר היום. עם שלושה שערים וארבעה בישולים בליגה, הוא הזיז את דויד אלאבה לעמדת הבלם והפך לאחד המסקרנים בכדורגל האירופי.


אלפונסו דייויס (ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images)

קשר: אדוארדו קמאבינגה, ראן (37.5 מיליון יורו)
עוד כישרון צרפתי סנסציוני. השחקן בן ה-17 בלבד הפך ליהלום שריאל מדריד רודפת אחריו, עם יכולת תיקול יוצאת דופן ושער אחד בלתי נשכח במדי ראן בליגה הצרפתית. מדובר בבאנקר במרכז השדה של קבוצתו, ומפחיד לחשוב לאן יתפתח כשהוא מציג יכולת כזו בגיל כזה.


אדוארדו קמאבינגה (JEAN-FRANCOIS MONIER / AFP)

קשר: ריינייר, ריאל מדריד (22.5 מיליון יורו)
העתיד של הבלאנקוס נראה מבטיח עם לא מעט כוכבים צעירים, ואחד מהם הוא הברזילאי בן ה-18, שריאל שילמה עבורו לא פחות מ-30 מיליון יורו. בינתיים הוא משחק במדי קבוצת המילואים, אך בעונה הבאה ישתלב בסגל הקבוצה הבוגרת או שיושאל על מנת שיתחיל לצבור ניסיון.


ריינייר (הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)

קשר התקפי: רודריגו, ריאל מדריד (45 מיליון יורו)
הברזילאי בן ה-19פתח בסערה את הקדנציה שלו אצל הבלאנקוס, אך דעך לאט לאט. ריאל, כזכור, שילמה עליו 45 מיליון יורו בקיץ האחרון ואין לנו ספק שעוד תהנה מהיהלום, שהראה הרבה ממה שיש לו ברגליים עד כה.


רודריגו (KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images)

קשר התקפי: ויניסיוס גוניור, ריאל מדריד (45 מיליון יורו)
נציג שלישי לריאל מדריד ברשימה, מה שמראה כמה העתיד שלה נראה ורוד. על הכוכב הברזילאי בן ה-19 אין צורך להרחיב. הכישרון בין הרגליים שלו בלתי נתפס, אך יהיה חייב בעתיד לשפר את "התכלס", את המספרים ואת היכולת שלו מול השער – כי נראה שרק זה מפריד כרגע בינו לבין להפוך לכוכב על.


ויניסיוס ג'וניור (Denis Doyle/Getty Images)

קשר התקפי: אנסו פאטי, ברצלונה (36 מיליון יורו)
עוד כישרון סנסציוני שאין צורך להרחיב עליו. לאחרונה אף דווח שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה של יותר מ-100 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-17 בלבד, אך בארסה סירבה בתוקף ואף תגדיל בקרוב את סעיף השחרור שלו ליותר מ-300 מיליון יורו. עם חמישה שערים בליגה הספרדית העונה, הכוכב הצעיר עשוי להפוך בשנים הקרובות לכוכב של הקטאלונים, ומי יודע, אולי אפילו לרשת את מקומו של ליאו מסי בעוד מספר שנים.


אנסו פאטי (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

חלוץ: ארלינג הולאנד, דורטמונד (72 מיליון יורו)
הסקורר בן ה-19 הוא השחקן היקר ביותר ברשימה, ואיזו שנה אדירה עברה עליו. הוא התחיל אותה בזלצבורג כיורש של מואנס דאבור בחוד ואחרי חצי עונה עם מספרים מטורפים נרכש על ידי דורטמונד. אם מישהו חשב שזה יהיה גדול עליו, הנורבגי השתיק גם אותו עם 13 שערים ב-14 הופעות בבונדסליגה והוא הפך לאחד החלוצים המפחידים בעולם. ריאל מדריד, כך מדווח, תנסה להנחית אותו בקיץ או בקיץ הבא ומוכנה לשלם הרבה עליו לא מעט כסף.


ארלינג הולאנד (RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי