דיווח: קיליאן אמבפה יושאל לפ.ס.ז' עם אופציית רכישה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

בצרפת גורסים: כוכב העתיד של הכדורגל הצרפתי יעבור לסגנית האלופה בהשאלה ויירכש בקיץ הבא עבור 180 מיליון יורו. באופ"א מערימים קשיים: "מועדונים שלא יעמדו בפייר-פליי הפיננסי, ייענשו"

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן קרובה לעוד רכש יוקרתי. למרות הקשיים במימוש העסקה, ב"ל'אקיפ" וברדיו "RMC" דווח הערב (ראשון) כי מונאקו ופאריס סן ז'רמן הגיעו לסיכום על השאלתו של קיליאן אמבפה לסגנית אלופת צרפת עם אופציית רכישה ב-180 מיליון יורו.


על פי הדיווחים תנאיו של אמבפה כבר סוכמו לפני מספר שבועות וכעת הוא יושאל כאשר ייתכן ויוליאן דראקסלר וחבייר פאסטורה יעברו לאלופת צרפת במסגרת מתווה העסקה.




קודם לכן, אופ"א הערימה קשיים על עסקת העברתו של אמבפה, כך על פי "הגרדיאן". בארגון לא יאפשרו לאלופה הצרפתית חריגה מהפייר-פליי הפיננסי, בטח אחרי העברת ניימאר (222 מיליון יורו).


Breaking | RMC confirm that Monaco & PSG have agreed a €180m including bonuses deal for the transfer of Kylian Mbappé.

— Get French Football (@GFFN) August 27, 2017

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין יצא בסוף השבוע במתקפה נגד המועדונים ואיים בעונשים חמורים למי שינסה לעקוף את החוק: "ננסה לעזור למועדונים ולייעץ לגבי הפייר פליי הפיננסי, אבל אם הם לא יעמדו בזה, יהיו עונשים חמורים. זו לא רק פ.ס.ז', אנחנו עוקבים אחרי המצב. החלון עוד לא נסגר ותסמכו עליי, אנחנו עובדים על זה".


סן ז'רמן כבר נענשה ב-2014 בגין עבירה על חוקי הפייר פליי הפיננסי וכך גם מנצ'סטר סיטי שנה לאחר מכן. השתיים ספגו קנסות כבדים. כידוע, החוק אומר שעל קבוצה להראות שוויון יחסי בין הוצאות להכנסות. בשנים האחרונות אישרה אופ"א לבעלים להוסיף 30 מיליון יורו מכספם הפרטי לתקופת זמן של שלוש שנים.  לא מן הנמנע שאחת האפשרויות של פ.ס.ז' לעקוף את חוקי הפייר פליי היא לצרף את השחקן בהשאלה, שתכלול סעיף רכישה בסופה.



קייטה באלדה. יחליף את אמבפה במונאקו? (Gettyimages)


אם אמבפה יעבור לפני סגירת החלון ביום חמישי, מונאקו תלך על קייטה באלדה מלאציו, סטבן יובטיץ' מאינטר או איסלם סלימאני מלסטר. פ.ס.ז' מצדה ממשיכה לנסות להיפטר משחקנים כמו אנחל די מריה, חאבייר פאסטורה ואדריאן ראביו. לוקאס מורה, שהיה בדרך החוצה, עשוי להישאר בשל יחסיו הקרובים עם ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי