אופ"א הודיעה: התחלנו לחקור את ההתנהלות של פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

ההתאחדות האירופית מתכוונת להיכנס לעובי הקורה של המהלכים שהביאו לרכישתם של ניימאר ואמבפה בסכום כולל של 402 מיליון יורו. "חשוב לשמור על תחרות הוגנת", נאמר בהודעה

(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה היום (שישי) רשמית כי החלה בחקירה בנוגע לשאלה האם פאריס סן ז'רמן הפרה את חוקי הפייר פליי שקבעה ההתאחדות.

בהודעה הרשמית שהוציאה ההתאחדות האירופית נאמר: "פתחנו בחקירה בנוגע להתנהלותה של פ.ס.ז' בחלון ההעברות האחרון. צוות החקירה יתכנס כמה פעמים בחודשיים הבאים ויעבור בקפידה על כל המסמכים הנוגעים לפעילות המועדון בחלון ההעברות האחרון. לאופ"א חשוב מאוד לשמור על המנגנון שנועד למנוע תחרות בלתי הוגנת".

סגנית אלופת צרפת שברה לפני כחודש את שיא ההעברות כששילמה 222 מיליון יורו לברצלונה עבור ניימאר ואתמול עם סיום החלון הודיעה על מעברו של קיליאן אמבפה בהשאלה לעונה ממונאקו עם אופציה לרכוש אותו בעונה הבאה בסכום של 180 מיליון יורו. במקביל לסכום הדמיוני (402 מיליון יחד) פ.ס.ז' לא שחררה שחקנים בסכומים שאפילו מתקרבים למחיר ששילמה על ניימאר בלבד.


אמבפה. איך כולם הגיעו לפאריס? (טוויטר)

אופ"א הודיעה עוד שלא תפרסם דבר וחצי דבר על החקירה עד שצוות החקירה יפרסם את מסקנותיו. תקנות הפייר פליי קובעות שכל מועדון יכול להשקיע עד 5 מיליון יורו מסך הרווחים הממוצע שלו בשלוש שנים. עם זאת כל מועדון יכול לחרוג עדג סכום של כ-30 מיליון יורו ובלבד שהבעלים שלו יכסה את ההשקעה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי