אמבפה: הייתי נשאר במונאקו, אך המשפחה רצתה לעבור

קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי
קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי | צילום: AFP

הכוכב בן ה-18 הוצג רשמית כשחקן פ.ס.ז', והתייחס גם לסכום ההעברה שעומד על 180 מיליון יורו: "לא מתעסק בזה, זה לא ישנה אותי. התעניינתי בפרוייקט של המועדון עוד לפני ניימאר"

(גודל טקסט)
הרכש השני הכי יקר בחלון ההעברות של הקיץ ובהיסטוריה בכלל, קיליאן אמבפה, הוצג היום (רביעי) רשמית כשחקן פאריס סן ז'רמן. כזכור, הכוכב הצעיר עבר לסגנית האלופה הצרפתית ממונאקו בעסקה ששוויה הכולל עומד על 180 מיליון יורו.


הצרפתי בן ה-18 אמר במסיבת העיתונאים: "זה תענוג גדול לחתום בפ.ס.ז', אחד המועדונים הטובים בעולם, עם הרבה אמביציות ועם פרוייקט עוצמתי. אני רעב לתארים ורוצה לזכות בהכל עם פאריס".




"למען האמת, הייתי בעד להישאר במונאקו ובשיחות שניהלתי עם עם כל המועדונים, אמרנו שנדבר בסוף העונה", התייחס אמבפה למעבר, כשהוא ככל הנראה רמז על ריאל מדריד. "דיברתי עם המשפחה שלי וקיבלנו החלטה לעבור לפ.ס.ז'. חשוב לי מאוד לחזור לפאריס".


La joie de @KMbappe pour sa présentation devant les supporters ! #BienvenueKylianpic.twitter.com/M3XJFBeFdN

— PSG Officiel (@PSG_inside) September 6, 2017


בנוגע למה שגרם לו לעזוב את מונאקו, אמר החלוץ: "קרה משהו שזה לא הזמן והמקום לדבר אליו ואעשה זאת בזמן המתאים. אני לא כועס על מונאקו ויש לי כבוד גדול לסגן הנשיא ואדים ואסילייב".


כשנשאל על החתימה של ניימאר בקבוצה, גילה אמבפה שהדבר שכנע אותו לעבור לפאריס, אך דאג להבהיר: "הפרוייקט של המועדון עניין אותי לפני ניימאר, אבל כולם יודעים איזה שחקן הוא. סכום ההעברה? לא מתעסק בזה וזה לא ענייני. זה לא יפגע בי ולא ישנה את הדרך בה אני משחק כדורגל".



ניימאר. לא מתעסק בסכומים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי