ניס כפתה 2:2 על אנז'ה, 0:4 למונאקו על ליל

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

באלוטלי בפנדל ושער עצמי של טראורה הצילו את המקומיים ממבוכה מול שנהתה משערים של פבלוביץ' ואקמבי. האלופה חגגה בחוץ, שער בכורה ליובטיץ', צמד לפלקאו הלוהט

קבוצות: ליל ניס
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) כשקיבלנו כמעט הפתעה גדולה. ניס ניצלה מהפסד ביתי מול אנז'ה כאשר חזרה מפיגור של 2:0 ל-2:2. במשחק השני התפוצצה מונאקו עם 0:4 על ליל בחוץ ונצמדה לפחות זמנית לפאריס סן ז'רמן, שתשחק מחר מול מונפלייה בחוץ, בפסגה.

ניס – אנז'ה 2:2
ניס המשיכה מבחינתה בחוסר היציבות שלה (מצד אחד הביסה 0:4 את מונאקו, אך נכנעה לטרואה), כשאחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד בליגה האירופית, נבלמה. האורחת מבחינתה השיגה את ניצחונה השני בלבד העונה והראשון זה ארבעה משחקי ליגה.

מתאו פבלוביץ' הקרואטי כבש את הראשון בדקה ה-12 והימם את המקומיים. קרל טוקו אקמבי כבר הכניס להלם את הקהל כשכבש את השני. למזלה של המארחת היא קיבלה פנדל בדקה ה-39 אותו ניצל מריו באלוטלי (שער רביעי בשלושה וחצי משחקי ליגה). איסמעיל טראורה השאיר את הנקודות בריביירה כשכבש שער עצמי בדקה ה-76.

מריו באלוטלי (AFP)
מריו באלוטלי. קבוצתו ניצלה מהפסד (AFP)

ליל – מונאקו 4:0
הצגה אדירה של מונאקו. סטבן יובטיץ' כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-24 וראשיד גזהאל הוסיף בדקה ה-30.את ההצגה שוב גנב רדמאל פלקאו שכבש צמד שני ברציפות בליגה (48 ו-73, פנדל). הקולומביאני כבר עם עשרה שערי ליגה. בכל הנוגע למסגרת המקומית מדובר בצמד שלישי, כשפעם נוספת הוא כבש שלושער. מי אמר שמתגעגעים בשורות האלופה לקיליאן אמבפה? המארחת מבחינתה כבר סופרת הפסד רביעי העונה ולפחות כעת מדובר בקבוצת תחתית. 

רדמאל פלקאו (AFPׂ)
רדמאל פלקאו. עשרה שערי ליגה בשבעה מחזורים (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי