"קבאני סירב לקבל מיליון יורו ושניימאר יהיה הפנדליסט"

ניימאר וקבאני
ניימאר וקבאני | צילום AFP

בספרד טוענים שבעלי פ.ס.ז' ניהל מו"מ עם האורוגוואי ונציגיו על העברת התפקיד לברזילאי, אך הצדדים לא הגיעו להסכמה. השחקן מאמין שיש לו אחריות בתור הקפטן השלישי של הקבוצה, השחקנים הוותיקים גם נגד הברזילאי

(גודל טקסט)

היריבות המתמשכת בין ניימאר לאדיסון קבאני מסרבת להסתיים. לאחר שהיה נראה שהרוחות נרגעו בפאריס סן ז'רמן, הבוקר (שני) מדווחים בספרד שהחלוץ האורוגוואי סירב להצעה של מיליון יורו מבעלי המועדון כדי להעביר לברזילאי את תפקיד בועט הפנדלים הקבוע.

ב"אל פאיס" הספרדי טוענים שנאסר אל-חאליפי הציע לקבאני תשלום שווה ערך לבונוס שיקבל אם יסיים כמלך השערים בליגה הצרפתית, אך השחקן דחה את ההצעה. בעלי פ.ס.ז' בילה את השבוע האחרון במשא ומתן עם קבאני ונציגיו כדי להגיע להסכם על גובה התשלום, בעקבות התקרית המביכה בניצחון 0:2 על ליון, אך כאמור הצדדים לא הגיעו להסכמה.

סירובו של קבאני להצעה של אל-חאליפי עשוי ליצור קרע בקבוצה, מאחר שהבעלים קיווה שהתשלום ירגיע את הסערה בחדר ההלבשה. על פי הדיווח, הדחייה של האורוגוואי להצעה נובעת מכך שהוא אינו מוכן לוותר על תפקידו כבועט הפנדלים הקבוע של המועדון, והוא מאמין שלקפטן השלישי של המועדון יש אחריות שאין לאחרים. כך או כך סוער מאוד בעיר האורות ובצרפת אף פורסם שקבאני היה אחד מבין שלושה שחקני הקבוצה שלא הוזמנו ליום הולדתו של הבלם הברזילאי טיאגו סילבה.

בנוסף, ב"אל פאיס" מציינים שהשחקנים בקבוצה מעיר האורות תומכים בקבאני בנושא, מאחר והוא היה בועט הפנדלים הקבוע של הקבוצה עוד לפני שניימאר הצטרף. כמו כן, בדיווח טוענים שהשחקנים הוותיקים של פ.ס.ז' לא מסתדרים עם ניימאר וההיררכיה החדשה בחדר ההלבשה. בעקבות הגעתו של הברזילאי ב-222 מיליון יורו, ובגלל איום של אופ"א להרחיק את המועדון מליגת האלופות אם לא יעמוד בדרישות הפיננסיות של חוקי הפייר-פליי, אל חאליפי העמיד בתוך 48 שעות למכירה את אנחל די מאריה, חאבייר פאסטורה, בלייז מטווידי, לוקאס מורה, ג'וליאן דרקסלר, חאתם בן ארפה, סרג' אורייה וטיאגו סילבה.

ניימאר וקבאני. האורוגוואי לא מוותר לברזילאי (AFP)
ניימאר וקבאני. האורוגוואי לא מוותר לברזילאי (AFP)

כזכור, רק מטווידי ואורייה נמכרו בסופו של דבר, אך השחקנים הוותיקים של הקבוצה, כולל הברזילאים, לא אהבו את הקלות בה העמידו למכירה שחקנים שלובשים שנים את מדי הקבוצה, כדי לפנות מקום לניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי