מארסיי הפכה פיגור בדרך ל-2:4 ענק אצל ניס

לוקאס אוקמפוס
לוקאס אוקמפוס | AFP

משחק גדול באליאנץ ריביירה, אוקמפוס כיכב עם צמד. טרואה הנחילה לאוסקר גארסיה עוד הפסד, ליון איבדה יתרון 1:3 אצל אנז'ה

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
המחזור השמיני בצרפת ננעל היום (ראשון) כאשר מארסיי הפכה פיגור ל-2:4 ענק על ניס. סנט אטיין ואוסקר גארסיה ממשיכים לאבד גובה עם 2:1 אצל טרואה. וליון ואנז'ה נפרדו ב-3:3 מטורף.



טרואה – סנט אטיין 1:2

החבורה של ז'אן גארסיה המשיכה בפתיחת עונה טובה והנחילה עוד הפסד לסנט אטיין שפתחה נהדר. סמואל גרנדסיר סידר לבריאן פלה את הראשון בדקה ה-41, אך הרנאני הברזילאי נהנה מבישול של רמי קאבלה ואיזן בדקה ה-53. ארבע דקות חלפו וסייף חאו העניק שלוש נקודות למארחת על חשבון אוסקר גארסיה הדועך.


אוסקר גרסיה. הפסד מאכזב
אוסקר גרסיה. הפסד מאכזב (AFP)


אנז'ה – ליון 3:3

החבורה של ברונו ג'נסיו המשיכה בפתיחת עונה צולעת למרות שכבר הובילה 1:3. מריאנו דיאס שהגיע מריאל מדריד העניק יתרון מהיר אחרי חמש דקות אבל שער עצמי של רפאל הברזילאי איזן. מוכתר דיאקאבי ניצל בישול של נביל פקיר וקבע 1:2 בקה ה-38 ואחרי שלוש דקות ממפיס דפאיי קבע 1:3. המשחק השתנה בדקה ה-50 כשמרסלו הבלם הברזילאי ספג אדום בדקה ה-50 והותיר את האורחת בעשרה שחקנים ובדקה ה-58 קארל אקמבי הצליח לצמק וכעבור תשע דקות איסמעיל טראורה קבע 3:3 יקר.


ניס – מארסיי 4:2
משחק מטורף באליאנץ ריביירה של ניס. מארסיי הכפילה את הפער מהמארחת לשש נקודות אחרי מהפך גדול, ובליץ של שלושה שערים בשבע דקות. מריו באלוטלי דווקא החל בחגיגה עבור ניס, וכבש כבר בדקה הרביעית את הראשון. ז'אן מישל סרי העלה כבר ל-0:2 אך פה החלה ההצגה של מארסיי. לוקאס אוקמפוס צימק בדקה ה-26, פייר לי מלו כבש לשערו והשווה בדקה ה-41, וכעבור שלוש דקות הפכה האורחת והותירה את האוהדים המקומיים פעורי פה במחצית בזכות השני של אוקמפוס. שתי דקות מפתיחת החצי השני קבע לואיס גוסטבו את תוצאת המשחק עם 2:4 אדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי