פ.ס.ז' מתכננת: קבאני יימכר, סאנצ'ס יצטרף במקומו

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

דיווח: סגנית אלופת צרפת תעשה ככל שביכולתה כדי לצרף את כוכב נבחרת צ'ילה וארסנל ותשתמש בכספים ממכירת האורוגוואי. אלכסיס מעדיף לעבור למנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

 אלכסיס סאנצ'ס היה על סף מעבר למנצ'סטר סיטי בחלון ההעברות האחרון, אבל לאור העובדה שהכוכב הצ'ילאני של ארסנל מסיים את חוזהו בסיום העונה ויוכל לעזוב ללא תמורה לכל מועדון בו ירצה לשחק, הניסיונות לצרפו רחוקים מלהסתיים.


"לה פריסיאן" מפרסם היום שקשר התותחנים לא מתכוון לוותר על האפשרות לשחק בסיטי תחת פפ גווארדיולה, גם הסיטיזנס מצדם ישמחו לצרף את הכוכב של צ'ילה בעלות נמוכה או אף בחינם בקיץ הבא, אבל מתמודדת נוספת על שירותיו היא פאריס סן ז'רמן.

 



לפי הפרסום, סגנית אלופת צרפת, שהקיץ השקיעה מאות מיליוני יורו כדי לצרף בין השאר את ניימאר מברצלונה וקיליאן אמבפה ממונאקו, תפעל ככל שביכולתה כדי לצרף את סאנצ'ס בקיץ הבא, כאשר מי שישלם את המחיר יהיה אדינסון קבאני, שלאחרונה נפוצו דיווחים על מערכת יחסים בעייתית שלו עם ניימאר – זכר לאותה בעיטת פנדל שהוחמצה על ידי האורוגוואי.


על אף שמדובר באחד מכוכביה של פ.ס.ז', שרק העונה מצא את הרשת כבר 11 פעמים בכל המסגרות, בעיר האורות מודעים לכך שמכירת קבאני במקביל לצירוף ללא תמורה של סאנצ'ס תוביל להפחתה משמעותית של הוצאות הקבוצה בקיץ הבא.



קבאני. נראה שגם יכולת שיא לא תספיק לו כדי להישאר בעיר האורות (AFP)


כזכור, גם במהלך הקיץ האחרון, במקביל למו"מ שלו עם מנצ'סטר סיטי, נטען כי סאנצ'ס ניהל מו"מ מתקדם עם פאריס סן ז'רמן ואף נצפה בשדה התעופה בעיר, מה שהוביל לדיווחים על פגישה שלו עם נשיא המועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי