קבאני: "וראטי הוא השחקן האיכותי ביותר ששיחקתי איתו"

קבאני וניימאר
קבאני וניימאר | AFP

קרב העקיצות בין האורגוואי לניימאר נמשך, והחלוץ הסביר: "הטוב ביותר ששיחקתי איתו". על העתיד: "כשאפרוש לא אשאר לגור באירופה"

(גודל טקסט)

מאז סערת הפנדל מול ליל, בפאריס סן ז'רמן בעיקר מנסים להרגיע את הניצים בין אדינסון קבאני לניימאר. בזמן שהשניים ניסו לשדר עסקים כרגיל מאז הריב המתוקשר, החלוץ האורגוואי העניק היום (שלישי) ראיון לתקשורת במולדתו בו שפך אור על הנעשה בעיר האורות ועקץ את הברזילאי. 

 

קבאני השיב למספר שאלות של הגולשים, אך כשנשאל לגבי השחקן האיכותי ביותר איתו שיחק ענה: "ללא ספק, מרקו וראטי. הוא השחקן האיכותי ביותר שלנו והכי טוב ששיחקתי איתו בקבוצה ובנבחרת". על המאבק החריף על תואר הכדורגלן הטוב בהיסטוריה סיפר: "דייגו מראדונה. הוא היה האליל שלי בתור ילד, אני שמח שהיו לי זכרונות טובים ממנו בתור נער". 

"הדבר היחיד שהייתי רוצה להוסיף למשחק שלי הוא היכולת להאיץ מהר יותר", הוסיף קבאני והסביר: "המטרה שלי היא לסיים את הקריירה ולשוב לעיירה שלי בסלאטו. לא אשאר לגור באירופה. התרבות באורגוואי מתאימה לי הרבה יותר". 

הדבר המשמעותי ביותר שהשיג בקריירה: "ללבוש את החולצה של הנבחרת הוא רגע השיא בשבילי. אני מאושר בכל פעם שמזמנים אותי לסגל, לשחק עבורי זה בכלל בונוס". כזכור, מאז הריב המתוקשר עם ניימאר שמו של קבאני נקשר עם מעבר אפשרי ליובנטוס, מילאן, אינטר וצ'לסי כבר בחודש ינואר הקרוב. הדברים שלו כנגד השחקן היקר בעולם עלולים להפוך את האווירה המתוחה, לסוערת הרבה יותר. 



ממשיכים לריב. ניימאר וקבאני (AFP) 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי