הוכיח לניימאר: התסריט החלומי של אדינסון קבאני התגשם

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

החלוץ האורגוואי ניצל את ההרחקה של הכוכב הברזילאי והציל את פ.ס.ז' מהפסד ראשון העונה. ניימאר עצבני על ההרחקה: "השופט רצה לגנוב את ההצגה". כל הסיפורים מה-2:2 הסוער במארסיי

(גודל טקסט)

אם היה תסריט שאדינסון קבאני חלם עליו, אתמול (ראשון) הוא התגשם בסטאד וולודרום. מארסיי הוליכה 1:2 בתוספת הזמן, ניימאר הורחק בטיפשות אחרי דחף את לוקאס אוקמפוס ואז הגיע המושיע מאורוגוואי. החלוץ, שהסתכסך עם הכוכב הברזילאי בגלל שרצה לבעוט פנדלים, סידר את הבעיטה החופשית ושלח טיל אדיר לרשת שקבע 2:2 דרמטי.

לאחר השער המדהים רץ קבאני למצלמות שכולו רועד מהתרגשות. אם היה יכול היה מוציא לשון לכיוונו של ניימאר, אבל חייבים להיות פוליטקלי קורקט. "מטורף" הייתה הכותרת של "ל'אקיפ" כשתמונתו של "אל מטאדור" מרוחה על דף השער. "המשחק הזה הוצג כאילו קיליאן אמבפה הכוכב הצעיר בן ה-18 מגיע לעיר, אבל הוא קיבל שיעור בכדורגל. רבע שעה מטורפת בה מארסיי הוליכה 1:2, ניימאר הורחק וקבאני הציל אותה בדקה ה-93 ממש שניות לסיום. אולי הפסדנו מצב נוסף של עימות בין ניימאר לקבאני מי יבעט את הכדור החופשי, אבל הברזילאי כבר היה בחוץ והאורוגוואי הפציץ מתחת למשקוף".

ניימאר אמר בסיום שהכרטיס האדום היה מוגזם והוא יכול להראות לכולם סימני בעיטה על גופו. הוא תוקל חמש פעמים במהלך המשחק, יותר מכל שחקן אחר. בנוסף גם נזרק עליו חפץ מהיציע לפני שעמד לבעוט כדור קרן. "זה לא היה כרטיס ראוי. זה לא הוגן, כל המשחק בעטו בי. ניסיתי להמשיך לשחק, אבל כעסתי על כך שבעטו בי מאחור. השופט רצה לגנוב את ההצגה ולעשות מה שרצה כל המשחק וזה להרחיק אותי ולהיראות יותר פופולארי מהשחקן". ניימאר יחמיץ את המשחק ביום שישי נגד ניס. האם יועמד לדין על הביקורת נגד השופט?

אנשי פ.ס.ז' יצאו להגנת הכוכב שלהם. הקשר מרקו וראטי אמר: "במקומו הייתי מאבד את זה הרבה לפני כן. הייתי מורחק 15 או 20 דקות לפני כן. יש שחקנים שצריכים להגן עליהם. כשאני משחק נגד ברצלונה ומתקל את מסי התיקול השני כבר יגרום שישלפו לי צהוב. ככה זה עובד מחוץ לצרפת. אתה לא יכול להרוג את השחקנים האלה כל המשחק. הייתי ליד ניימאר והוא איבד את זה. הוא לא נגע בכלל בשחקן. השופט היה שני מטר משם והחליט שהוא פגע באוקמפוס. אני לא מקבל את זה".

ניימאר. מחפשים אותו (טוויטר)
ניימאר. מחפשים אותו (טוויטר)

גם המאמן אונאי אמרי, עליו דווח שהיה לו ריב עם ניימאר בסוף השבוע בגלל שהברזילאי רצה להתאמן יותר, הסכים: "כל משחק עושים על ניימאר פרובוקציות. הצהוב לא פייר. הוא שחקן שרוצה לשחק, אבל מנסים לעצור אותו באגרסיביות. היינו ראויים לפחות לתיקו".

"ל'אקיפ" נתן לקבאני ציון 7, בעוד שניימאר קיבל 5 ואמבפה סיים יום שחור עם 2. "כמו בקלאסיקו הראשון שלו בספרד, גם ב"לה קלאסיק" הראשון הוא לא היה בשיאו ולא היה בקצב של המשחק", נכתב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי