פ.ס.ז', יונייטד וריאל מדריד: המירוץ אחרי פוצ'טינו מתחמם

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן טוטנהאם שנחשב לאחד השמות החמים באירופה עשוי להחליף את אונאי אמרי בבירת צרפת, כשגם השדים האדומים והבלאנקוס רואים בו מועמד מוביל אם מאמניהן יעזבו בתום העונה

(גודל טקסט)

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הוא אולי השם הכי חם כיום בשוק המאמנים העולמי, והניצחון 1:3 של הספרס על ריאל מדריד רק עורר יותר את העניין של כל המועדונים הגדולים באירופה.

עד כה הדיווחים על התעניינות המאמן הארגנטינאי הגיע מריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, אך היום (ראשון) מדווח "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני שגם פאריס סן ז'רמן רוצה את פוצ'טינו כמאמן הקבוצה, בצל עתידו הלא ברור של אונאי אמרי. המאמן הספרדי עשוי לעזוב בסוף העונה את בירת צרפת בעקבות הסכסוך עם כוכב הקבוצה ניימאר.


 



פוצ'טינו אגב כבר מכיר את פאריס סן ז'רמן אליה הגיע כשחקן בינואר 2001 מאספניול ובילה בה שנתיים וחצי בהן רשם 70 הופעות בהן הבקיע ארבעה שערים. בין השאר שיתף הארגנטינאי פעולה עם רונאלדיניו, עד שעבר לבורדו לעונה אחת וחזר לאספניול עד תום הקריירה.



פוצ'טינו. מבוקש באירופה (Gettyimages)


גם שמו של ז'וזה מוריניו כבר עלה כמועמד לאמן את פ.ס.ז' העונה הבאה, אך לפורטוגלי עצמו יש ספקות מאחר שבפאריס יהיה נתון ללחצים שאין לו במנצ'סטר, בה הוא הסמכות העליונה. בעקבות זאת בקבוצה הצרפתית העלו שמות אחרים של מאמנים, ביניהם מאמנה הנוכחי של טוטנהאם.


במנצ'סטר יונייטד לעומת זאת, חושבים על המאמן הארגנטינאי במקרה שמוריניו כן יסכים להצעה שתגיע מפאריס ויארוז את המזוודות בדרך לצרפת. וכאמור, לא רק השדים האדומים רוצים את פוצ'טינו במקרה שזינדין זידאן שיסיים את חוזהו בסוף העונה לא ימשיך באלופת אירופה.



פוצ'טינו בימיו בפ.ס.ז'. יחזור לצרפת גם כמאמן? (הליגה הצרפתית, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי