רשמי: אוסקר גרסיה עזב את סנט אטיין, לא יזכה לפיצוי

אוסקר גארסיה
אוסקר גארסיה | Gettimages

אקס מכבי תל אביב שוב מסיים את דרכו בשלב מוקדם של העונה, הפעם נפרד מקבוצתו הצרפתית לאחר סכסוך ממושך עם ראשי המועדון. כל הסיבות להתפטרותו

(גודל טקסט)
הפרטים מאחורי התפטרותו של אוסקר גרסיה מסנט אטיין נחשפים. עוזרו של המאמן, רובן מרטינס שהיה איתו גם בקבוצותיו הקודמות וביניהן מכבי תל אביב, אישר היום ל-GFN כי הם עוזבים את המועדון חודשים ספורים מאז הגעתם לאחר שהושג הסכם מול ראשי המועדון.


זמן קצר לאחר מכן גם סנט אטיין הודיעה רשמית על עזיבת המאמן ועוזרו ואף הבהירה כי סוכם על כך שהשניים לא יזכו לשום פיצוי כספי בעקבות התפטרותם, שזה עתה מסתבר מדוע התרחשה.




תחילה דווח בתקשורת הצרפתית על כך שבעקבות ה-5:0 לליון בדרבי התערער מעמדו של גרסיה וכי רבים מהשחקנים מתקשים להתחבר לספרדי שנראה קר ומנוכר באימונים, וגם במכבי תל אביב, להזכירכם, היו מי שטענו שהספרדי רק צופה מהצד וממעט להכביר במילים, אלא שכעת נחשף כי מימיו הראשונים של גרסיה במועדון הצרפתי קיים סכסוך מתמשך בינו לבין ראשי הקבוצה.

⚠️ Communiqué officiel de l'AS Saint-Etienne : départ d'Oscar Garcia ➡️ https://t.co/jJaI5hoVLn#ASSEpic.twitter.com/9ztIj07e6X

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) November 15, 2017

לפי המתפרסם, אוסקר גרסיה העביר רשימה של 20 שחקני רכש פוטנציאליים בקיץ האחרון, ביניהם שמות כמו של מריאנו דיאז המככב בליון בסופו של דבר ועד בויאן קרקיץ', אולם לא אושר לו להחתים אף לא שחקן אחד מהרשימה. לעומת זאת, היו שחקנים שהוצעו לו פעם אחר פעם, עד שבסופו של דבר הוא ויתר, חזר בו מסירובו ואישר את החתמתם.


הקש ששבר את גב הגמל הגיע כאמור בעקבות ה-5:0 לליון בדרבי, שבמקביל למספר עימותים מול ראשי הקבוצה הובילו לקבלת ההחלטה. ראשי סנט אטיין היו מאוכזבים עד מאוד מגרסיה, שלטענתם הבטיח כדורגל התקפי ואטרקטיבי, אבל בפועל הקבוצה מתקשה בשבועות האחרונים ואף הודחה מהגביע על ידי שטרסבורג. 



אוסקר גרסיה. גם דרכו בצרפת הסתיימה במהרה (Gettyimages)


מה שעוד החריף את העימות בין הצדדים היה רצונו של גרסיה למנות איש קשר בינו לבין ראשי המועדון והתקשורת, אולם גם בקשה זו נתקלה בסירוב. אתמול והיום גרסיה כבר סירב להעביר את האימונים והערב הגיעה ההודעה על סיום דרכו. יש לציין כי נכתב ששחקני הקבוצה דווקא היו מאחורי גרסיה ותמכו בהישארותו.


כידוע זוהי אינה הפעם הראשונה או השנייה שאוסקר גרסיה עוזב קבוצה בשלב מוקדם של העונה. זה קרה לו בקדנציה השנייה במכבי תל אביב, גם בקדנציה הראשונה הוא ניהל מו"מ עם קלאב ברוז' וכמעט עזב את קריית שלום במהלך העונה, וכך היה גם עם ברייטון ו-ווטפורד (מסיבות רפואיות).
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי