רק 0:0 לליון מול מונפלייה, קון סחטה 1:1 מניס

שחקני ניס חוגגים
שחקני ניס חוגגים | AFP

דפאיי וחבריו לא הצליחו למצוא את הרשת ואיבדו נקודות יקרות בצמרת. במשחק המוקדם, שער של ליס-מלו כמעט העניק ניצחון שני ברציפות לפאברה, אך רודלן השווה עמוק בתוספת הזמן. מארסיי חילצה 1:1 בבורדו

קבוצות: ניס
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) כשקון סחטה 1:1 מניס באצטדיונה הביתי ולאחר מכן הייתה זו ליון שלא מצאה את הרשת מול מונפלייה, סיימה מולה ב-0:0 ואיבדה נקודות יקרות. בנוסף, מארסיי חילצה עמוק בתוספת הזמן 1:1 בבורדו.


קון – ניס 1:1
אחרי שבלמה את רצף ארבעת ההפסדים לפני הפגרה עם 0:1 על דיז'ון, החבורה של לוסיאן פאברה כמעט המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון שני ברציפות בסטאד מישל ד'אורנאנו, אך תסתפק בנקודה. בדקה ה-40 אלאסן פלאה מסר כדור עומק נהדר לפייר ליס-מלו שכבש מקרוב את ה-0:1. המארחת קיבלה הזדמנות להשוות בדקה ה-67 בעקבות הגיעת יד ברחבה, אך וולטר בניטס הדף טוב את הפנדל של איבן סנטיני וכבר נראה היה שהבטיח את הניצחון לקבוצתו. למרות הכל, שער נהדר של רוני רודלן בדקה ה-92 קבע חלוקת.



בניטס עוצר את הפנדל של סנטיני (ניס, רשמי)


ליון – מונפלייה 0:0

תיקו נוסף שנרשם היום והיה מפתיע אף יותר הוביל לכך שליון, המדורגת שלישית, לא הצליחה לנצל את מעידתה של מונאקו בסוף השבוע ונותרה במרחק שלוש נקודות הפרש מהאלופה והמדורגת שנייה, כאשר הפער מפ.ס.ז' שבפסגה צמח כבר לתשע נקודות.


ליון אירחה את מונפלייה, קבוצת מרכז טבלה שמעדה בשני המחזורים האחרונים, אולם ממפיס דפאיי, מריאנו דיאז והקבוצה המוכשרת של ברונו גנסיו לא הצליחה להבקיע מולה וכאמור איבדה נקודות יקרות בצמרת. האורחת מנגד רשמה תיקו שני ברציפות ונותרה במקום השמיני עם 17 נקודות במאזנה.


בורדו – מארסיי 1:1

בורדו כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים, אבל החבורה של רודי גרסיה הצליחה לכפות חלוקת נקודות בהתקפה האחרונה המשחק שער גדול של ניקולא דה פרוויל מקצה הרחבה כבר בדקה השלישית הספיק למארחת החזיק עד הדקה הרביעית בתוך תוספת הזמן, אך כדור ארוך של השוער סטיב מנדנדה יצר עירבובייה ברחבת המארחת. בסופו של דבר הכדור הגיע למורגן סנסון הצעיר, שירה את השיוויון לרשת של בנואה קוסטיל המתוסכל. אמנם היא חילצה נקודה יקרה, אבל מארסיי לא השכילה לנצל את מעידתן של מונאקו וליון ונותרה רביעית עם 25 נקודות. בורדו במקום התשיעי עם 17 נקודות.



דה פרוויל. שער גדול שלא הספיק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי