משחק חדש, תוצאה חדשה: 0:3 לאמיין על ליל

האריסון מנזאלה
האריסון מנזאלה | AFP

לפני כחודשיים הגדר ביציע התמוטטה והמשחק הופסק כאשר האורחים ביתרון 0:1, הערב נפגשו הצדדים למשחק חוזר והמקומיים המשיכו במומנטום החיובי וברחו מהקו האדום, בעוד יריבתם ירדה למקום הלפני אחרון

קבוצות: אמיין
(גודל טקסט)

לפני קרוב לחודשיים נערך המחזור השמיני בליגה הצרפתית, אך המשחק בין אמיין לליל שוחק רק הערב (שני), בעקבות התמוטטות גדר הביטחון באצטדיון, אירוע שגבה עשרות פצועים. אז המשחק פוצץ בדקה ה-31 כשליל הוליכה 0:1, אלא שהערב נפגשו הצדדים למשחק חדש לחלוטין, נפתח בדקה הראשונה, ובו אמיין הצליחה לנצח 0:3 ולסבך עד מאוד את ליל.

במשחק ההוא שנערך ב-30 בספטמבר, ליל עלתה ליתרון בדקה ה-15 ומיד לאחר מכן אוהדי הקבוצה רצו לכיוון כר הדשא, נשענו על הגדר וגרמו לקריסתה – והתוצאה הייתה עשרות פצועים, מהם גם מספר אוהדים במצב קשה, וכעבור 16 דקות הוחלט על סיום ההתמודדות בהחלטה משותפת של גורמי הביטחון וראשי הקבוצות. 

הערב כאמור הסיפור היה שונה לגמרי. לאסינה טראורה בישל פעמיים להאריסון מנזאלה בדקות 36 ו-48, מוסא קונאטה (אקס מכבי ת ל אביב) עלה מהספסל וכבש את השלישי בדקה ה-85 ואמיין שמרה על היתרון המבטיח ובזכות ה-0:3 על שכנתה חלפה על פניה בטבלה, הורידה למעשה את ליל אל מתחת לקו האדום ובעצמה טיפסה עד למקום ה-12 כשבמאזנה 15 נקודות אחרי 13 משחקים. ליל לעומת זאת ירדה למקום הלפני האחרון עם 12 נקודות במאזנה, שבה לסורה אחרי שני ניצחונות רצופים. לאמיין היה זה משחק ליגה חמישי ברצף ללא הפסד, השני שהיא מנצחת ברצף הזה – הקודם היה לפני חודש.


מסע הבריחה של אמיין מהקו האדום נמשך (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי