אמיין גברה 1:2 על דיז'ון, 0:3 לבורדו על סנט אטיין

שחקני אמיין חוגגים
שחקני אמיין חוגגים | AFP

שערים של קאקוטה וקורנט סידרו לקבוצתו של פליסייה ניצחון בקרב העולות, צ'אנג-הון השווה זמנית. האקסית של אוסקר גרסיה הושפלה, שטרסבורג וקון נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 הליגה הצרפתית יצא הערב (שלישי) לדרך כשאמיין גברה בבית על דיז'ון 1:2, בקרב העולות. בנוסף שטרסבורג וקון סיימו ב-0:0 ובמשחק שנעל את הערב הביסה בורדו 0:3 את סנט אטיין.


אמיין – דיז'ון 1:2

המארחת עלתה למקום השביעי בטבלה, לפחות זמנית, כשדיז'ון הפסידה אחרי רצף של שני ניצחונות בקרב העולות לליג 1. אקס צ'לסי גאל קאקוטה העלה את אמיין ליתרון בבעיטה חופשית כבר בדקה השלישית, אך קוון צ'אנג-הון הדרום קוריאני השווה עם כדור מסובב לפינה השמאלית הגבוהה בדקה ה-15. השיוויון החזיק עד הדקה ה-50, אז קיבל קוונטין קורנט כדור ברחבה ובעט אותו לשער. בפטיסט ריינה עצר את הבעיטה אך הכדור חזר אל החלוץ בן ה-23 שתרגם את הריבאונד ל-1:2.

בורדו – סנט אטיין 0:3
אוסקר גרסיה התפטר לפני כשבועיים אחרי כחודש ללא ניצחון, אולם שלושה משחקים עברו מאז וניצחון סנט אטיין לא השיגה. הערב היא הושפלה בבורדו, על ידי קבוצה שלא ניצחה כמעט חודשיים, מאז ה-30.9!

אלכסנדר מנדי כבש פעמיים (5 ו-57), בין לבין היה זה מאלקום בדקה ה-31 שמצא את הרשת והמקומיים השיגו את ניצחונם החמישי העונה, אחרי שצברו שתי נקודות מ-21 אפשריות. הם עקפו כעת את סנט אטיין בטבלה וטיפסו עד למקום התשיעי עם 20 נקודות, נקודה אחת יותר ומקום אחד מעל יריבתם.

שטרסבורג – קון 0:0
קבוצתו של תיירי לאורי כבר עם תיקו שני ברציפות, וצריכה לקוות להפסדים של ניס וליל מחר כדי לא לרדת מתחת לקו האדום. קון לעומתה, נשארה לפחות באופן זמני במקום השישי. 


שטרסבורג וקון נפרדו בחלוקת נקודות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי