מארסיי לא ניצלה את המעידה של פ.ס.ז', 1:1 אצל מונפלייה

ליון חוגגת
ליון חוגגת | AFP

דפאיי בישל פעמיים לליון ב-1:2 בקון והעלה אותה למקום השני אותו מספר נקודות כמו למונאקו ולמארסיי (32), תשע נקודות אחרי המוליכה. נאנט סיימה ב-1:1 בסנט אטיין

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)
מארסיי הפסידה הזדמנות לצמצם את הפער מפאריס סן ז'רמן שנוצחה בשבת 2:1 בשטרסבורג לשבע נקודות בלבד, כשסיימה בתיקו 1:1 במונפלייה. ליון דווקא עשתה את שלה כשניצחה 1:2 בקון מצמד בישולים של השחקן הכי טוב של ממפיס דפאיי וחלפה על פני מארסיי כשהיא מטפבסת למקום השני.


גם מונאקו השלישית כמו ליון ומארסיי רחוקות כעת במרחק של תשע נקודות מהמוליכה פ.ס.ז' (32 מול 41) בעוד נאנט ששמטה נקודות בחוץ ב-1:1 אצל סנט אטיין מתרחקת מהמאבק על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה,




מונפלייה – מארסיי 1:1
סטיב מנדנדה כשל בניסיון הרחקה פשוט של חצי מספרת וראה את ג'ובאני סיו חוגג בדקה ה-29 את שער היתרון של המארחת. בדקה ה-45 הוכשל מורגן סאנסון ברחבה ופרנק טוביאן דייק מהנקודה וקבע 1:1. עד הסיום ניסתה מארסיי להשיג את היתרון אבל נאלצה להסתפק בנקודה.



יצאו פראיירים, מארסיי (AFP)


קון – ליון 2:1
ממפיס דפאיי הנהדר עם שמונה שערים העונה אמנם לא כבש אבל בישל בדקה העשירית למקסוול קורנט שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 ובדקה ה-54 הקפיץ כדור באוויר למריאנו והחלוץ שעבר בשמונה מיליון יורו מריאל בעט פצצה לחיבורים מתוך צבת של שלושה מגנים, 0:2 מרהיב. איבן סנטיני צימק בדקה ה-90 ל-2:1.




סאלה. הביא נקודה לנאנט (AFP)


סט. אטיין – נאנט 1:1

הקבוצה של קלאודיו ראניירי פספסה הזדמנות לצמק את הפער בטבלה מליון, כשנשארה במקום החמישי עם 26 נקודות. הירוקים-לבנים נשארו במקום ה-13 עם 20 נקודות, כמו ניס שבמקום ה-12. בדקה ה-38 וינסנט פאג'ו ירה טיל מ-25 מטרים לחיבורים, והפיח תקוות בקבוצה הביתית. נאנט חזרה לעניינים בדקה ה-61, כשאמיליאנו סאלה הארגנטינאי קיבל כדור ברחבה בין שני בלמים, התגבר עליהם ובעט מקרוב לרשת לקבוע 1:1, שנשמר עד הסיום.

#ASSEFCN 1-0
⚽️ Vincent Pajot (38e) pic.twitter.com/YvOlItzSnt

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) December 3, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי