צרפת: ניס העפילה אל המקום השישי, ליון נצמדה למונאקו

נביל פקיר
נביל פקיר | אלבום משפחה

באלוטולי כבש את התשיעי שלו ב-0:1 מול בורדו, והקפיץ את ניס לצמרת. פקיר ודיאז סידרו לליון 0:2 על מארסיי, שמחק את הפער ממונאקו. נאנט חזרה לנצח

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)
המחזור ה-18 הליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם 0:1 קטן של נאנט על אנז'ה, שהיה ניצחון ראשון לקבוצתו של קלאודיו ראניירי אחרי שני משחקים. ניס כבר במקום השישי. מאוחר יותר, ליון חגגה מול מארסיי והיא נצמדה אל מונאקו. 

נאנט – אנז'ה 0:1

קבוצתו של קלאודיו ראניירי חזרה לנצח אחרי שני משחקים והתבססה במקום החמישי, כשהאורחים רשמו משחק תשיעי ברציפות שהשאיר אותם במקום ה-19 והלפני האחרון עם 15 נקודות. שער בדקה ה-24 של החלוץ אמיליאנו סאלה מהנקודה הלבנה הספיק כדי להכריע את ההתמודדות, כשנאנט הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום למרות הרחקה של יאסין באמו בצהוב שני בדקה ה-65.



ראניירי. חזר לנצח (AFP)


ניס – בורדו 0:1 

המארחת כבר עם ניצחון רביעי ברציפות בליגה והיא כבר עם 26 נקודות. מריו באלוטלי דחק מקרוב בדקה ה-36, וחגג את שערו התשיעי העונה. ניס כבר במקום השישי, בורדו עם הפסד שלישי ברציפות והיא מסובכת קשות בתחתית.


ליון – מארסיי 0:2 

ניצחון ליגה שלישי ברציפות למארחת, שנצמדה למונאקו עם 38 נקודות. ליון הצליחה לפתוח פער שלוש נקודות ממארסיי, שהייתה צמודה אליה ערב המחזור. נביל פקיר פתח בדקה השישית עם השער העשירי שלו העונה, מריאנו דיאז הכפיל בדקה ה-51. מארסיי עם הפסד שלישי העונה והיא רק עם 35 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי