אמבפה: נדיח את ריאל מהאלופות, כבר לא מעריץ את רונאלדו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyiamges

חלוצה של פ.ס.ז' התראיין בספרד ודיבר על הפורטוגלי: "ניימאר באותה הרמה שלו". על הבלאנקוס אמר: "מגיעים לברנבאו כדי לנצח, היו שיחות עמם בקיץ". על הבריזלאי אמר: "הוא לא אנוכי"

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה רק בן 19 אבל הספיק להטריף את עולם הכדורגל בשנה האחרונה. היום (רביעי) החלוץ של פאריס סן ז'רמן סיפק ראיון בספרד ל"מארקה" בו סיפר על המשא ומתן עם ריאל מדריד, הערצה לכריסטיאנו רונאלדו, היחסים עם ניימאר ועוד מספר נושאים חמים.

כבר בתחילת הראיון אמבפה נשאל על המשחק בין פ.ס.ז' לבלאנקוס: "אלו שתי הקבוצות הכי טובות בעולם. ריאל מדריד זו הקבוצה בעולם. הם זכו פעמיים ברציפות בליגת האלופות, בעוד אנחנו קבוצה בצמיחה. אני חושב שיהיה משחק נהדר ואנחנו נגיע לברנבאו כדי לנצח ולהעפיל שלב".

הסנטיאגו ברנבאו: "כבר שיחקתי בכמה אצטדיונים גדולים, אבל לעולם לא באצטדיון הזה. זו תהיה הפעם הראשונה שאני אשחק בברנבאו, והאמת שאני רוצה לראות את האצטדיון יום לפני המשחק כדי להתכונן אליו בשקט נפשי. אנחנו יודעים שניצחון בברנבאו יעביר מסר ענק לכל העולם, זה משחק שיכול לשנות את ההיסטוריה של פ.ס.ז' ".

המפגש עם רונאלדו: "הוא אליל ילדותי, זה היה כיף לפגוש אותו. אני בנאדם תחרותי שרוצה לנצח כל הזמן, אז זה לא משנה מי ניצב מולי. הערצתי אותו שהייתי ילד, אבל זה נגמר. תמיד צריך ללמוד משחקנים כמו רונאלדו, שזכה בחמישה כדורי זהב. הוא שחקן ענק, אבל גם ניימאר שלדעתי משחק באותה הרמה כמו כריסטיאנו ואני לומד ממנו המון. אני גם לומד איך לדייק יותר מול השער מקבאני".

אמבפה עם רונאלדו. כבר לא מעריץ (טוויטר)
אמבפה עם רונאלדו. כבר לא מעריץ (טוויטר)

שלישיית MCN: "אנחנו לא חושבים על עצמנו שאנחנו החוד הכי טוב בעולם, אלא הקבוצה הכי טובה בעולם. זה מעולה שאנחנו נחשבים לחוד המאיים בעולם, אך זה לא מבטיח לנו שום דבר. אנחנו מנצחים כקבוצה".

היחסים עם ניימאר: "רוב האנשים רואים אותו על כר הדשא, שהוא עושה את הדריבלים וחושבים שהוא רק רוצה להנות כל הזמן, שהוא אנוכי וחושב רק על עצמו. ברגע שחולקים עמו חדר הלבשה מבינים שזה ממש לא המצב. הוא בנאדם מאוד אכפתי שמתעניין בסביבתו, מאוד חברותי. הוא שחקן שעושה דריבלים. אין עוד שחקן בעולם שעושה את זה כמוהו, אז אי אפשר לבקש ממנו להפסיק עם זה. הוא שחקן שיכול לזכות עבורנו בתארים ואנו צריכים לנצל את זה".

אמבפה וניימאר. חברים טובים (gettyimages)
אמבפה וניימאר. חברים טובים (gettyimages)

זכייה של פ.ס.ז' בליגת האלופות: "היה לנו שלב בתים פנטסטי וכעת יש לנו הזדמנות להראות לעולם שאנחנו יכולים להדיח את האלופה. אין עלינו בכלל לחץ. אנחנו נגיע לשחק את המשחק שלנו ונעשה הכל כדי לעלות שלב". 

הבחירה לשחק בפ.ס.ז': "היו המון שמועות על המעבר שלי ואכן הייתי בשיחות עם ריאל מדריד, אבל זה כבר בעבר. בחרתי לשחק בפ.ס.ז' כי זו הקבוצה של העיר שלי, אני מאוד שמח מכך ומהדברים שעוד יקרו בעתיד. אני מאוד צעיר וכל הקריירה שלי לפני".

שלישיית MCN. החוד הטוב בעולם? (AFP)
שלישיית MCN. החוד הטוב בעולם? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי