קבאני: ניימאר ואני ביחסים מצויינים, ההגעה שלו ריגשה אותנו

אדיסון קבאני וניימאר
אדיסון קבאני וניימאר | AFP

למרות הדיווחים, החלוץ האורוגוואי שלל מערכת יחסים רעה עם הכוכב הברזילאי ושלל עזיבה: "נהנה לשחק במועדון, הרצון שלי הוא להגשים את עצמי בפאריס ולזכות בתארים"

(גודל טקסט)

למרות אינספור דיווחים מתחילת העונה, אדינסון קבאני לא מתכוון לעזוב את פאריס סן ז'רמן ומתעקש שאין לו בעיות עם ניימאר. "יש יחסים מצוינים ביני לניימאר", אמר החלוץ בראיון ל"טלגראף" האנגלי. "אנחנו מאוד מקצועיים והמטרה שלנו היא עבודה קבוצתית והמועדון. כולם היו מאושרים שניימאר חתם, הוא שחקן כל כך גדול וההגעה שלו הייתה דבר גדול עבור המועדון והקבוצה. זה מרגש מאוד עבורנו".

על התקרית עם הכוכב הבריזלאי על מי יבעט את הפנדלים הסביר קבאני: "אנשים קיבלו מידע לא נכון, היו הרבה אי הבנות בנושא. אני נהנה לשחק במועדון. אני מאוד אוהב אותו ורוצה להישאר בו כמה שיותר. בכדורגל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. הרצון שלי הוא להגשים את עצמי בפ.ס.ז', להישאר ולזכות בהרבה גביעים ותארים".

על הסיכויים של פאריס סן ז'רמן אמר האורוגוואי: "בכל מפעל יש רק לקבוצה אחת אפשרות לזכות בתואר. יהיה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות, אבל אנחנו רוצים את זה. קודם לזכות באליפות צרפת ואחר כך בליגת האלופות. אנחנו עובדים על זה בכל הכח. זה לא רק ענין לזכות בגביע, אלא גם לקבל פרס על זה. כשאתה חווה את כל זה, הדברים עוד יותר חשובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי