שאפרון הורחק עד הודעה חדשה, הצהוב השני בוטל

טוני שאפרון ודייגו קרלוס
טוני שאפרון ודייגו קרלוס | AFP

שופט המשחק בין נאנט לפ.ס.ז', שבעט בדייגו קרלוס ועורר סערה, הודה בטעות שביצע בוועדת משמעת. נשיא הקנריות תקף: "הוא בריון, לא נורמלי". רונגייר תקף: "שחקן היה מושעה מ-10 משחקים על דבר כזה"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

צרפת עדיין מתקשה לעכל את הסערה במהלך המפגש בין פאריס סן ז'רמן לנאנט אמש (ראשון). לאלו שבמקרה פספסו, שופט המשחק טוני שאפרון בחר להרחיק את דייגו קרלוס, אחרי שבעט בו. הסערה החלה שהבלם הברזילאי התנגש בשופט, שהגיב בצורה חסרת תקדים ואף קינח עם שליפת כרטיס צהוב שני והרחקה. המוליכה, ללא ניימאר שקיבל מנוחה מאונאי אמרי, הסתפקה ב-0:1 משער של אנחל די מריה. 


שאפרון עלה לוועדת משמעת שהחליטה להשעות אותו מכל פעילות עד להודעה חדשה. בנוסף, הוחלט לבטל את הצהוב השני שספג דייגו קרלוס. "לאחר שקראנו את דו"ח המשחק של טוני שאפרון ואחרי שראינו את התמונות, הגענו למסקנה שדייגו קרלוס לא דחף את השופט בכוונה והוועדה החליטה לבטל את הכרטיס הצהוב השני שנשלף לעבר השחקן", נכתב בנימוק להחלטה. בנאנט שמחו על כך שהצדק נעשה והעלו לחשבון הטוויטר תמונה של הבלם הברזילאי מחזיק כוס משקה עם הכיתוב: "כשאתה מבין שביטלו לך את הצהוב השני".



נשיא נאנט, ולאדמר קייטה, תקף בסיום המשחק: "השופט זה צריך להיות מורחק לחצי שנה לפחות. מדובר בבריון, כל המשחק הזה נראה כמו ידיעה בעיתון על כך שאדם נשך כלב. צריך לשים לשופט הזה רסן, קיבלתי כבר 20 הודעות SMS מאנשים שטוענים שהוא לא נורמלי. וועדת האתיקה צריכה להעיף אותו מהמגרשים. זו חובבנות".


Quand t'apprends que ton deuxième carton jaune est annulé

Diego Carlos sera bel et bien présent pour #TFCFCNpic.twitter.com/eNkkJlU1bE

— FC Nantes (@FCNantes) January 15, 2018

קייטה המשיך לרתוח מזעם: "אי אפשר שלא להתנצל על דבר שכזה. חייבים למצוא פתרון לבעיות השיפוט הללו, אי אפשר להסכים איתן. בסוף צחקתי, כי לא הייתה לי שום שליטה על מה שקורה. לא הייתה לי ברירה". ולנטין רונגייר, חלוץ הקנריות, סיכם: "אם שחקן היה עושה דבר כזה, הוא היה מורחק לעשרה משחקים. אני מקווה שיעשו עם השופט הזה את אותו הדבר". מאוחר יותר, שאפרון זומן לוועדת משמעת בהתאחדות הצרפתית והושעה עד הודעה חדשה, זאת אחרי שהגיש את דו"ח המשחק בו כתב כי ביצע טעות בנוגע להרחקתו של קרלוס. 



Tony Chapron best skill 2018 [HD 1080p] pic.twitter.com/KNSlIOaJvX

— Yass (@YassEncore) 14 בינואר 2018

Tony Chapron : "Keep cool, I love this game"#FCNPSGpic.twitter.com/h68nwLdkwB

— 21 Minutes (@021minutes) 14 בינואר 2018

 

Tony Chapron <3 pic.twitter.com/TnNcIqS9rV

— Bastien (@BastienMry) 14 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי