אמבפה יהיה כשיר למשחק מול ריאל מדריד בליגת האלופות

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyiamges

מאמן פ.ס.ז' דחה את השמועות לאחר ה-2:4 על גנגאן בגביע: "מצבו טוב", והגן על ניימאר: "אנחנו צריכים לאהוב אותו ולהעניק לו חיבה". דיווח בספרד: ניימאר סיפר לקוטיניו על רצונו לעזוב את צרפת

(גודל טקסט)

גם בלי ניימאר וקיליאן אמבפה הפצועים, הצליחה פאריס סן ז'רמן לנצח 2:4 את גנגאן ולעלות לשמינית גמר הגביע הצרפתי. לאחר המשחק הכחיש המאמן אונאי אמרי את הידיעות שאמבפה לא יהיה כשיר למשחק הראשון מול ריאל מדריד בליגת האלופות ב-14 בפברואר. הספרדי גם דחה את הדיווחים על יחסים לא טובים בין ניימאר לשאר השחקנים.

על ניימאר: "אנחנו צריכים לאהוב אותו. הוא שחקן שאפשר ליהנות ממנו. הוא ממשיך את ההתאוששות שלו עם פיזיותרפיסט. אני מקווה שהוא יחזור מהר. הוא נמצא איתנו ואנחנו צריכים להעניק לו חיבה. אין לו שום בעיה עם השחקנים, הם אוהבים אותו".

על אמבפה: "אחרי המשחק בו נפצע נגד ליון הוא ביקש לשחק מיד במשחק הבא. הרופא אמר שהוא צריך מנוחה ואנחנו חייבים לבטוח בו. אולי אם זה היה משחק העונה היינו שוקלים. אני מקווה שהוא יהיה כשיר לפחות למשחק נגד ליל ב-3 בפברואר. הוא שקט ובמצב טוב. הוא במצב נורמלי לחלוטין. הוא קיבל מכה חזקה מאוד בראש והחשש הוא שיקבל מכה נוספת באותו מקום ולכן צריך לגלות סבלנות".

למרות דבריו של אמרי, "דון בלון" טוען שניימאר שוחח עם חברו הטוב פיליפה קוטיניו וסיפר לו שהוא מעוניין לעזוב את פ.ס.ז' ולא רוצה להישאר יותר בצרפת.

קיליאן אמבפה. ישחק מול ריאל (gettyimages)
קיליאן אמבפה. ישחק מול ריאל (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי