ניימאר ירד על אלונקה ופרץ בבכי, בספק למשחק מול ריאל

ניימאר
ניימאר | AFP

פאריס סן ז'רמן הביסה את מארסיי 0:3, אך הברזילאי נפגע בקרסול והוא עלול להחמיץ את הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות ואולי אף להיעדר תקופה ארוכה. 1:1 דרמטי בין ליון לסנט אטיין, 0:0 בין בורדו לניס

קבוצות: ניס בורדו
(גודל טקסט)
המחזור ה-27 בליגה הצרפתית ממשיך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשבמוקד, פ.ס.ז' דרסה את מארסיי 0:3, אך התוצאה נותרה בצל האירוע המרכזי -פציעתו של ניימאר שנפגע בקרסול, הורד על אלנוקה ופרץ בבכי. עוד קודם לכן, לא הייתה הכרעה בדרבי האזורי כשליון ספגה שוויון דרמטי מול סנט אטיין. בורדו וניס נפרדו ב-0:0.  




פ.ס.ז' – מארסיי 0:3 

שבוע וחצי לפני הגומלין מול ריאל מדריד, הקבוצה של אונאי אמרי לא התקשתה ב"לה קלאסיק" והגדילה את הפער בפסגה ל-14 נקודות. קיליאן אמבפה התעלם מהגנת האורחים וכבש ראשון אחרי 10 דקות. שער עצמי של רולאנדו קבע 0:2 בדקה ה-27 ותשע דקות בתוך המחצית השנייה, ניימאר פרץ נהדר באגף שמאל ובישל לאדינסון קבאני את השער ה-24 העונה שלו בליגה. למרות הניצחון, דאגה גדולה בעיר האורות ואפילו בברזיל: ניימאר נפצע בדקות האחרונות והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא לא מצליח לעצור את הדמעוחת. ההערכה הראשונית היא שהברזילאי סובל מחבלה חמורה בקרסול, מה שמעמיד אותו בספק למשחק הגומלין נגד ריאל מדריד בליגת האלופות ואולי אף מעבר לכך.

 

.@neymarjr has been stretchered off in tears for @PSG_English

He's suffered an ankle injury.

Did their Champions League dreams just go up in smoke?https://t.co/43HQTd9zZXpic.twitter.com/GqZgFv5jie

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) 25 בפברואר 2018

BREAKING: Neymar left in tears after being stretchered off with ankle injury ahead of Champions League game vs Real Madridhttps://t.co/xqyaPlVBH6pic.twitter.com/dSu0vUvtjy

— Mirror Football (@MirrorFootball) 25 בפברואר 2018


ליון – סנט אטיין 1:1 

שער שוויון של מתיו דבושי הוותיק מנע מהמארחת שלוש נקודות שהיו מקרבות אותה למארסיי השלישית. ליון הובילה משער מוקדם של מריאנו דיאס בדקה ה-19 וכבר ראתה את עצמה קוטעת רצף ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, אבל דבושי ניצל בישול של רמי קאבלה וקבע שוויון בדרבי. סנט אטיין, שהובסה בביתה 5:0 בסיבוב הראשון, סגרה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד.  



בורדו – ניס 0:0
בורדו הגיעה למשחק אחרי הפסד למארסיי בשבוע שעבר, שקטע רצף של ארבעה ניצחונות, וקיוותה לצאת עם 3 נקודות ואולי אפילו לחזור לתמונת המאבק על המקום הרביעי והליגה האירופי, אך לא הצליחה לנצח את ניס, שלא ניצחה כבר שישה משחקים. מאמני שתי הקבוצות יודעים שיש עוד עד מה לעבוד, לאחר שהמשחק הסתיים ב-0:0 משמים וחסר אירועים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי