רק רשת: הפתק שמוריניו כתב למאטיץ', בולט חתם בקבוצת כדורגל

נמניה מאטיץ'
נמניה מאטיץ' | Gettyimages

נחשף המסר ש"המיוחד" העביר לקשר ב-1:2 של יונייטד על צ'לסי, האצן לשעבר הודיע על קריירה חדשה. וגם: סוכנו לשעבר של כספי נהרג בתאונת דרכים, התפאורה המיוחדת של אוהדי פ.ס.ז' והירידה של דודי סלע

(גודל טקסט)
16:35: הפתק של ז'וזה מוריניו לנמניה מאטיץ' נחשף
אוהדי מנצ'סטר יונייטד, ולא רק הם, תהו ואפילו אולי נלחצו כשאריק באיי החליף את נמניה מאטיץ' ב-1:2 על צ'לסי ושם בידו של הסרבי פתק מז'וזה מוריניו. הפורטוגלי היה במצב רוח טוב והתברר שעל הפתק היה כתוב: "יש לך שלושה ימי חופשה".


 

 

A post shared by Nemanja Matic (@nemanjamatic) on



16:05: יום חדש, תספורת חדשה לפול פוגבה

Another day, another new haircut for Paul Pogba

(: @paulpogba) pic.twitter.com/ydsV4EYTk2

— Goal UK (@GoalUK) February 26, 2018

14:05: דודי סלע ירד למקום 100 בדירוג ה-ATP
בעקבות ההפסדים המאכזבים מפתיחת העונה, דודי סלע ירד למקום ה-100 בדירוג ה-ATP. רוג'ר פדרר כמובן ממשיך להוביל את הדירוג, רפאל נדאל שני.


13:00: קבלת הפנים העגומה של סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי הופתעו הבוקר כאשר אף אוהד לא קיבל אותם בשדה התעופה של מנצ'סטר אחרי שחזרו מלונדון עם "גביע הליגה". למעשה ייתכן שאוהד אחד בלבד הופיע. הם טסו במטוס פרטי מלונדון ואנשי הסיטיזנס, שציפו שיגיעו אוהדים לשדה התעופה של מנצ'סטר, הניחו מחסומים במקום כדי להפריד בין האוהדים לשחקנים, אבל איש לא הופיע כדי לברכם. עבור פפ גווארדיולה, קווין דה בריינה וחבריהם שהופיעו בלבוש זהה, הייתה הפתעה לא נעימה. וינסנט קומפני שהחמיץ 130 משחקים בגלל פציעות ירד מהמטוס עם המדליה שקיבל ויאיה טורה נראה לוחץ ידיים לאוהד בודד שעמד לידו. 

 

Triumphant Lickle Siddy mobbed at lone fan homecoming https://t.co/zmL4Ju9HQP

— gr0wler1968 (@gr0wler1968) February 26, 2018


11:30: סוכנו לשעבר של עומרי כספי נהרג
הסוכן האמריקני דן פייגן, שייצג כוכבי 
NBA רבים, ביניהם גם את עומרי כספי, נהרג הלילה (בין ראשון לשני) בתאונת דרכים בסמוך לעיירת הסקי אספן שבקולרדו. יחד עם פייגן (56) שהו במכונית אשה וילד בן חמש שנפצעו קשה. בן השמות המוכרים שייצג פייגן ניצן למצוא גם את דווייט הווארד, דמרקוס קאזינס, ג'ון וול וריקי רוביו.


10:45: קריירה חדשה לבולט?
האצן האולימפי יוסיין בולט שפרש בשנה האחרונה, הודיע הרשתות החברתיות שהוא חתם בקבוצת כדורגל. אז לאן יצטרף הג'מייקני המהיר? הוא צפוי להודיע על כך כבר מחר. צפו בהודעה הרשמית:


I've signed for a football team! Find out which one this Tuesday at 8am GMT pic.twitter.com/iFTlWxfy7x

— Usain St. Leo Bolt (@usainbolt) February 25, 2018

10:00: אליפות אתלטיקה מוצלחת במינסק
במינסק הסתיימה תחרות בין-לאומית לנוער באולם בהשתתפות משלחות מ-20 מדינות, ביניהן גם משלחות מישראל ומאיחוד האמירויות. המשלחת הישראלית שכללה שמונה אתלטים ואתלטיות זכתה בשלוש מדליות: אחת מכסף על ידי אריאל אטיאס ממכבי חיפה בקרב 7, ושתיים מארד ע"י מקסים גולדובסקי ממכבי ת"א בקפיצה במוט ושקד ליבוביץ' ממכבי תל אביב.



אליפות מוצלחת במינסק (באדיבות איגוד האתלטיקה)


התפאורה של אוהדי פ.ס.ז'
קרב הצמרת הליגה הצרפתית בו ניצחה פאריס סן ז'רמן 0:3 את מארסיי ייזכר בעיקר בגלל הפציעה של ניימאר, אבל עוד לפניה הציגו האוהדים הפריסאים תפאורה מרשימה  ברוח האנימה, של גוקו עם שישה דרגון בולז סביבו, במה שמסמל את שש האליפויות בהן זכתה הקבוצה, שנמצאת בדרך לשביעית שלה. האם היא תפגוש את הדרקון שיגשים לה משאלה? או שהיא תסתפק בפנקס הצ'קים של נאסר אל חלאיפי?



התפאורה של אוהדי פאריס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי