אביו של ניימאר: בני יעבור ניתוח וייעדר 6-8 שבועות

ניימאר
ניימאר | AFP

האב המודאג דחה את דבריו של מאמן פ.ס.ז' ("מהמר שהוא ישחק מול ריאל"): "לא רצינו להיות במצב הזה, אבל אנחנו צריכים לעשוות הכל כדי שיתאושש בצורה המהירה ביותר". במועדון זועמים על הגילוי

(גודל טקסט)
אונאי אמרי אמר אתמול (שלישי) שניימאר לא יעבור ניתוח ויש סיכוי שישחק נגד ריאל מדריד, אז אמר. הלילה אביו של השחקן הודה שבנו ינותח ולא יהיה בסגל פאריס סן ז'רמן מול הבלאנקוס ביום שלישי הקרוב בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.


ניימאר סניור קבע שהפציעה לא תאפשר לבנו לשחק ואמר שניתוח בקרסול יהיה הדרך הכי מהירה להתאוששות. בצרפת פורסם שניתוח ישבית את הברזילאי לחודשיים בדיוק והוא יחזור רק בתחילת מאי למגרשים, כאשר המטרה היא שיהיה כשיר למונדיאל. במועדון מחכים לירידת הנפיחות בקרסול הפגוע של הכוכב כדי לקבוע סופית את מועד הניתוח.



"אנחנו צריכים לחכות להחלטת המועדון", אמר אביו של השחקן ל-ESPN ברזיל. "פ.ס.ז' מחכה למועד המתאים ולהגעת אחד מרופאי הנבחרת של ברזיל רודריגו לאסמר והם יקבלו את ההחלטה יחד. הם ייפגשו ויגיעו להחלטה. לא רצינו להיות במצב הזה, אבל אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שהבן שלי יתאושש בצורה הטובה ביותר. הקבוצה יודעת שניימאר לא יעמוד לרשותה בין שישה לשמונה שבועות עם או בלי ניתוח. חשוב מאוד לעשות הכל כדי לאושש אותו מהר וניתוח הוא הדרך הכי מהירה".


בקבוצה הצרפתית לא רצו לגלות יותר מדי מידע לגבי מצבו של ניימאר וניסו לשמור על עמימות – אולי מתוך ניסיון למלחמות פסיכולוגיות עם ריאל מדריד – ואנשיה זועמים על אביו שגילה את מצבו האמיתי של היהלום שלהם. לעומתו של ניימאר, הבלם מרקיניוס מחלים מפציעה וצפוי לשחק מול הבלאנקוס.


אונאי אמרי. יצא מגוחך (AFP)
אונאי אמרי. יצא מגוחך (AFP)


על נבחרת ברזיל עובר גל של פציעות והמאמן צ'יצ'ה יודיע על הסגל למשחקי ההכנה נגד רוסיה וגרמניה רק ב-12 במרץ אחרי שגם מרקיניוס (פ.ס.ז'), פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי) ומרסלו (ריאל מדריד) נפצעו. גם קאסמירו לא שיחק במשחק של ריאל נגד אספניול בגלל בעיות בבטנו.


BREAKING NEWS:

Globoesporte confirms the serious injury of #Neymar and say that he probably will NOT return to action before May. He will notably miss Real Madrid and Germany matches. pic.twitter.com/0lucMqUgHX

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) February 27, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי