פלקאו: כנראה שפ.ס.ז' צריכה סיוע משופט הוידאו כדי לנצח

רדאמל פלקאו מתלונן על השיפוט
רדאמל פלקאו מתלונן על השיפוט | AFP

החלוץ הקולומביאני של מונאקו, ששער שלו נפסל ב-3:0 בגמר גביע הליגה, תקף את הטכנולוגיה החדשה: "מתסכל שבשני מקרים השופט סייע להם. ה-VAR יכול להרוג את הכדורגל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 פערי הרמות בין מונאקו לפאריס סן ז'רמן ברורים, סביר להניח שגם אלופת צרפת היוצאת הפנימה שלהתחרות עם הקבוצה מעיר האורות שתזכה רשמית באליפות בקרוב, זו משימה בלתי אפשרית עבורה. לחלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו יש בעיה נוספת עם פ.ס.ז'.

בשבת האחרונה הובסה מונאקו 3:0 בגמר גביע הליגה, אבל לפלקאו היו טענות קשות על השימוש ב-VAR, טכנולוגית הוידאו שנכנסה לשימוש ובשני המקרים באותו גמר סייעה דווקא לפ.ס.ז'.

"זה מתסכל שבשני המקרים שנעשה ב-VAR שימוש, זה עזר לפאריס", אמר החלוץ לעיתונאים, "לפעמים אתה מסתכל על תמונות או צילומים ושום דבר לא ברור – אבל כאן נעשות החלטות שיכולות להרוג את הכדורגל".


פלקאו כבר חגג, שופט הווידאו החליט לשנות את ההחלטה (AFP)

פלקאו, כמו בכל העולם, גם התלונן על השימוש הלקוי במערכת: "ארבע דקות לקח לשופט לבדוק אם היה פנדל ואחר כן ארבע דקות התבזבזו כדי להסתכל על השער שהבקעתי. אם כך למה הוא הוסיף רק שתיים בתוספת הזמן?".

פלקאו לא יכול היה שלא להחמיא לפ.ס.ז', אבל עקץ: "זו קבוצה מאוד טובה, אבל כנראה שהם צריכים עזרה משופטי הוידאו כדי לנצח אותנו. זה מדהים ומתסכל, אבל אנחנו עם הראש למעלה כי אנחנו יודעים שנתנו את הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי