נשיא פאריס סן ז'רמן מכחיש: טוכל לא סיכם לעונה הבאה

אונאי אמרי
אונאי אמרי | AFP

נאסר אל חלאיפי נשאל רגעים לאחר הזכייה באליפות, אחרי 1:7 משוגע על האלופה היוצאת מונאקו, על עתידו של אמרי: "ברור שהמטרה הייתה ליגת האלופות, אבל העונה לא הסתיימה". המאמן הנוכחי יחזור לסביליה?

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן זכתה אמש (ראשון) רשמית באליפות צרפת ועשתה זאת בצורה מרשימה במיוחד – אחרי ניצחון 1:7 על מונאקו, האלופה היוצאת, וכל זאת בלי ניימאר הפצוע. אחרי המשחק הצהיר נשיא הקבוצה נאסר אל חלאיפי כי הידיעות לפיהן תומאס טוכל הגרמני חתום לעונה הבאה אינן נכונות. הוא אמר ל"קאנאל פלוס": "אם היינו מחתימים מישהו, הוא היה מודיע על כך. היום היה לנו מאמן שעובד על כר הדשא ויש לו חוזה עד סיום העונה. נראה מה יהיה בסיום העונה". 


נראה שההסכם עם טוכל הוא בעל פה בלבד, כפי שאמר נשיא באיירן אולי האנס. כשבאיירן רצתה להחתים את טוכל הוא הבהיר לראשיה שהוא כבר סגור בקבוצה אחרת, אך בשל סירובה של פאריס סן ז'רמן לאשר את הסיכום עמו ישנן תהיות רבות אם טוכל לא ימצא את עצמו דווקא בצ'לסי או בארסנל האנגליות, אולם חשוב לציין כי כנראה שמדובר בהכחשה זמנית בלבד לנוכח העובדה שאונאי אמרי עדיין בעיר האורות ורק זכה אתמול באליפות הראשונה שלו.


אל חלאיפי כנראה לא רצה להעכיר את האווירה של הזכייה באליפות כשאמר: "בואו נהיה חיוביים הערב. זכינו באליפות ועשינו כאן הרבה דברים חיוביים. העונה עוד לא הסתיימה ואנחנו רוצים עוד לזכות בגביע הצרפתי. ברור שליגת האלופות היא המטרה העיקרית שלנו, אבל גם עבור מועדונים גדולים אחרים". פ.ס.ז' יכולה עוד לזכות בטרבל המקומי אחרי שזכתה בגביע הליגה הצרפתי.


בנוגע לאמרי, לפי הדיווחים האחרונים הוא מועמד לשוב לאמן בעונה הבאה את סביליה במקום האיטלקי וינצ'נזו מונטלה ועל כך אמר אמש: "אני מאמין בפרויקט של פ.ס.ז' והם ימשיכו לגדול איתי או בלעדי. אם אני מנתח את המצב, אני חושב שכדי לגדול באירופה אתה צריך תמיד לזכות קודם כל באליפות המקומית. אם פ.ס.ז' הייתה זוכה באליפות לפני 20 שנה זה היה דבר גדול מאוד, אבל כעת אנחנו רוצים להתקדם".

Well done to Paris Saint-Germain on reclaiming the Ligue 1 title! It wasn't to be in the #UCL this season, but they have won their seventh French crown. pic.twitter.com/z7nWbFFNjE

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) 15 באפריל 2018

הבלם הברזילאי מרקיניוס פירגן למאמן וטען שהוא האיש המרכזי מאחורי ההצלחה של פ.ס.ז'. "הייתה לו מעורבות גדולה בזכייה באליפות ובגביע הליגה. בשנה שעברה מונאקו לקחה מאיתנו את התואר והשנה חזרנו בגדול. הוא נתן לנו פילוסופיה טובה וגרם לנו להיות זהירים כל העונה. בסופו של דבר שחקנים יזכרו תמיד את התארים בהם זכו". הקפטן טיאגו סילבה ביקש מהנהלת פ.ס.ז' להשאיר את אמרי בתפקיד, אבל לדברי ה"ל'אקיפ" זו צביעות מכיוון שהוא יודע בוודאות שהמאמן הולך בגלל הכישלון נגד ריאל מדריד' באליפות. חאבייר פאסטורה שהצטיין אמר שעדיין לא החליט על עתידו בקבוצה.


פאריס סן ז'רמן כבשה עד כה בליגה 103 שערים ויש לה עוד חמישה משחקים כדי לכבוש 16 שערים ולשבור את שיא כיבוש השערים בליגה, ששייך לראסינג פאריס מעונת 1959/60 עם 118 שערים. בשלב זה פ.ס.ז' מחזיקה בשיא הנקודות בליגה עם 87. כותרת העיתון "ל'אקיפ" היא "ברקיע השביעי", גם לאור העובדה שזו האליפות השביעית של פ.ס.ז' והחמישית תחת הבעלות הקטארית.

L'Equipe's PSG 7-1 Monaco player ratings. #PSGASMpic.twitter.com/UtsxXea1bD

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 15 באפריל 2018

ראשי מונאקו מיהרו להודיע בסיום המשחק כי יחזירו לאוהדים שעשו את הדרך הארוכה לפאריס את כספם בעקבות היכולת והתוצאה העגומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי