2:5 גדול לליון בחוץ מול דיז'ון, ריימס חזרה לליגה הבכירה

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | AFP

קבוצתו של ברונו גנסיו התפוצצה עם חמישייה והורידה באופן זמני את הפער ממונאקו השנייה לנקודה אחת בלבד. נאנט חטפה שער מאוחר ופספסה הזדמנות לטפס למקום החמישי. האקסית של אלירן עטר השיגה 0:1 יקר

קבוצות: מונאקו נאנט
(גודל טקסט)
המחזור ה-34 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם שני משחקים. במשחק המוקדם נאנט וראן נפרדו ב-1:1 דרמטי. בהמשך ליון דרסה את דיז'ון 2:5 בחוץ. עוד בצרפת: ריימס עלתה לליגה הבכירה אחרי ניצחון על אז'קסיו.


דיז'ון – ליון 5:2

ניצחון ליגה שישי ברציפות לקבוצתו של ברונו גנסיו שהגדילה את הפער ממארסיי הרביעית לשלוש נקודת באופן זמני והתקרבה עד כדי נקודה אחת ממונאקו השנייה שתשחק מחר. דיז'ון נותרה במקום ה-12 עם 42 נקודות והרחק ממאבקי התחתית. דפאיי (4), רוסייה (50, עצמי), פקיר (53), טראורה (77) וקורונה (83) כבשו לזכות המנצחת. סליטי (26 ו-55) רק צימק.


GOOOOALLLL ! Maxwel Cornet reprend une frappe contrée de Bertrand Traore ! Et de 5 ! #DFCOOLpic.twitter.com/nJFhYDa3Eq

— Olympique Lyonnais (@OL) April 20, 2018


נאנט – ראן 1:1

נאנט חטפה שער מאוחר ופספסה הזדמנות לטפס למקום החמישי על חשבון ראן. אדריאן תומאסון מצא את הרשת בדקה ה-42, אך ג'יימס ליה סליקי איזן וקבע חלוקת נקודות ב-81. אמיליאנו סאלה מנאנט ספג שני כרטיסים צהובים תוך שש דקות והורחק בדקה ה-46. המארחת עלתה באופן זמני למקום השמיני בזכות הפרש שערים עדיף ולמרות שבמאזנה כבר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. ראן, שהגדילה זמנית את הפער מניס השישית לנקודה, לא הצליחה לנצח בפעם הרביעית ברציפות. 


Plat du pied sécurité

1⃣-0⃣ #FCNSRFCpic.twitter.com/85IK0Dj9dD

— FC Nantes (@FCNantes) April 20, 2018


 

ריימס, האקסית של אלירן עטר, העפילה רשמית לליגה הראשונה בצרפת אחרי שגברה על אז'קסיו 0:1. המפסידה מדורגת במקום השלישי שמוביל למבחני עלייה בסיום העונה וארבעה מחזורים לפני תום הליגה, במאזנה 15 נקודות פחות מריימס הראשונה לה גם משחק חסר.

 
 

75' ⚽️ BUUUUUUUUUUUT de @KyeiGrejohn en embuscade, qui libère #Delaune, 10 secondes après son entrée en jeu !!!!! 1-0 !!!! #SDRACA (1-0) pic.twitter.com/hKEQsGDQFx

— Stade de Reims (@StadeDeReims) April 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי