דני אלבס לא ינותח ואמור להיות כשיר לפתיחת המונדיאל

דני אלבס
דני אלבס | AFP

המגן נפגע במהלך הניצחון של פ.ס.ז' בגמר הגביע 0:2 על לה הרבייה ועורר דאגה גדולה בברזיל לקראת הגביע העולמי. אמרי: "זכינו בכל התארים המקומיים, אך מדברים רק על הדברים השליליים". גם ניימאר חגג. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן זכתה אמש (שלישי) בגמר הגביע הצרפתי עם 0:2 על לה הרבייה המפתיעה מהליגה השלישית והשלימה טרבל מרשים, שקצת משכיח את ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ריאל מדריד.


על החגיגות העיבה הפציעה של דני אלבס. המגן הברזילאי נפצע בברכו ובברזיל חוששים שיחמיץ את המונדיאל שיתחיל ברוסיה בחודש הבא, אולם לפי דיווחים ראשוניים הוא לא ייאלץ לעבור ניתוח ויחלים בעוד כשלושה שבועות, כך שיהיה כשיר לפתיחת הטורניר. נראה שעם הגעתו לברזיל בימים הקרובים דברים יתבהרו סופית ורשמית.


המאמן אונאי אמרי, שכבר הודיע על עזיבה למרות שזכה בטרבל, אמר: "אני מרוצה מאוד מהעונה שלנו למרות ההדחה מהאלופות על ידי ריאל. הקבוצה עשתה דרך יפה לזכות בגביע הצרפתי. אני מרוצה. הקבוצה שיחקה טוב העונה, אבל תמיד אפשר לדבר רק על הדברים השליליים. זכינו בכל ארבעת התארים המקומיים וזה אומר שעמדנו במשימה".


רגע מרגש היה כשהקפטן טיאגו סילבה הזמין את קפטן המפסידה סבסטיאן פלוצ'ון להניף איתו ביחד את הגביע לאות הערכה על המסע המופלא. גם ניימאר היה שם כדי לחגוג עם חבריו. בפ.ס.ז' מקווים שיקבל אישור מהרופאים לשחק כמה דקות במשחק האחרון של העונה מול קון (19 במאי).


Merci au @PSG_inside de nous avoir ouvert son vestiaire pour fêter ce moment unique !#VHFPSGpic.twitter.com/gwcsz4JM0V

— Vendée Herbiers Foot (@VHFootOfficiel) May 8, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי