מונאקו ניצחה ועלתה למקום השני, ליון הובכה בשטרסבורג

מונאקו
מונאקו | AFP

0:1 לקבוצה מהנסיכות על סנט אטיין, הלה גון נוצחו 3:2 מול קבוצה הנמצאת במאבקי הישרדות. גם האלופה פ.ס.ז' ספגה הפסד ביתי ראשון 2:0 לראן

(גודל טקסט)
המאבק על שני הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות מהליגה הצרפתית נמשך במלוא עוזו במחזור ה-37 והלפני אחרון. אחרי ה-3:3 של מארסיי אצל גנגאן ביום שישי, גם ליון איבדה הערב (מוצ"ש) גובה כשנוצחה 3:2 בשטרסבורג, הנאבקת על הישרדות. מונאקו ניצלה את הבאמפרים אצל יריבותיה כשניצחה 0:1 את סנט אטיין וטיפסה למקום השני. ופ.ס.ז', שכבר הלכה לים, סגרה הפסד ביתי ראשון העונה 2:0 מול ראן.


 שטרסבורג – ליון 2:3
האורחים כבר סימנו לעצמם וי כשהוליכו 1:2 עד הדקה ה-88 משערים של נביל פאקיר וחוסאם אוואר שמחקו יתרון של סטפן באהוקן. אלא שאז התברג ג'ויה דה קוסטה בין מגיני ליון ונגח הגבהה מדודה לרשת, 2:2. עברו חמש דקות ובדקה ה-93, עמוק בתוספת הזמן, טס כדור חופשי של דמיטרי ליהאנרד מ-18 מ' אלכסונית לפינה הרחוקה הגבוהה וקבע 2:3 מדהים.


מונאקו – סנט אטיין 0:1 
גם הקבוצה מהנסיכות הזיעה דם אבל בדקה ה-91 קיבלה פנדל ופאבינו דייק והעניק את שלושת הנקודות החשובות.


פ.ס.ז' – ראן 2:0   
אחרי 17 ניצחונות בית רצופים העונה, האלופה עם תיקו והפסד בשני האחרונים. קצת חבל, אבל יש תירוצים. חצי הרכב, משחקים לפרוטוקול וכו'. האורחים מצידם כבשו מפנדל של בנחמין בוריגאד בדקה ה-52 ואדריאן האנו בדקה ה-71 והתבססו במקום החמישי המוביל לליגה האירופית .


לפני המשחק ערכו השחקנים לטיאגו מוטה הפורש. בסיומו הודיע המועדון שהקשר הברזילאי-איטלקי בן ה-35 ימונה למאמן הקבוצה עד 19 של המועדון.


Thiago Motta's PSG teammates salute him before kickoff #PSGSRFCpic.twitter.com/K7QjlYOAcw

— Paris Saint-Germain (@PSG_English) May 12, 2018


שאר התוצאות:
אמיין – מץ 0:2


אנז'ר – נאנט 2:0


בורדו – טולוז 2:4


מונפלייה – טרואה  1:1


ניס – קאן 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי