פאריס סן ז'רמן לא נענשה, אך תיאלץ למכור שחקנים

ניימאר עם נאסר אל חלאיפי
ניימאר עם נאסר אל חלאיפי | Gettyimages

פ.ס.ז' יצאה בזול מהחקירה של אופ"א בנוגע לפייר פליי הפיננסי, ותהיה חייבת לגייס 60 מיליון יורו עד ה-30 ביוני. בנוסף, הודיעה אופ"א שתמשיך לעקוב אחרי הקבוצה בשבועות הקרובים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן יכולה לנשום לרווחה, אחרי שיצאה בזול יחסית מחקירת הפייר-פליי הפיננסי של אופ"א. ההתאחדות האירופית לכדורגל לא הענישה את אלופת צרפת בסופו של דבר, אך רק בתנאי שהאחרונה תיאלץ להכניס 60 מיליון יורו עד סוף החודש.

לפי החקירה שערכה אופ"א, פ.ס.ז' ניפחה את שווי השוק של חלק מחוזי החסות שלה, שכוללים עסקאות עם קטאר המקושרות לבעלים של המועדון הצרפתי. עם זאת, רכישת ניימאר (222 מיליון יורו) והתשלום שאמורה הקבוצה להעביר למונאקו על קיליאן אמבפה (145 מיליון יורו + 35 מיליון יורו בסעיפים משתנים) הובילו את הקבוצה לחרוג מהמספרים בשנה הפיננסית, שתגיע לסיומה ב-30 ביוני.

בנוסף הודיעה אופ"א שתמשיך לעקוב מקרוב אחרי הקבוצה בשבועות הקרובים, מה שככל הנראה מבטיח שפ.ס.ז' תיאלץ למכור שחקנים שהשמות שהוזכרו כמועמדים לעזוב זה מכבר הם אדריאן ראביו, מרקו וראטי, אנחל די מריה, יוליאן דרקסלר ועוד.

משמעות נוספת ממנה יכולה להתעודד פאריס סן ז'רמן היא שהיא לא תהיה חייבת למכור את ניימאר, מצב ממנו בהחלט רצתה להימנע, ושאם ריאל מדריד תרצה לשים את ידי על הכוכב הברזילאי היא תיאלץ למצוא דרך אחרת לשכנע את הבעלים הקטארי של אלופת צרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי