דיווח בספרד: פ.ס.ז' מוכנה לשלם לברצלונה 270 מיליון על קוטיניו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שקבוצת המיליונים מחפשת כוכב על חדש שישחק לצד ניימאר, והמטרה העיקרית היא חברו לנבחרת ברזיל. החלוץ היה על הכוונת של אלופת צרפת כבר בקיץ שעבר, אך העדיף לעבור לבארסה

(גודל טקסט)
למרות כל הידיעות על חקירה של אופ"א בקשר להחתמתם של ניימאר וקיליאן אמבפה בפאריס סן ז'רמן בשנה שעברה ב-400 מיליון יורו, עדיין יש לקבוצה הצרפתית תוכניות להתחזק והם מוכנים להוציא סכומי עתק. לפי "מונדו דפורטיבו", פ.ס.ז' מחפשת כוכב על חדש והיא מוכנה לשלם 270 מיליון יורו על פיליפה קוטיניו שנרכש רק בינואר על ידי ברצלונה מליברפול. בברצלונה לא מוכנים כמובן למכור את השחקן שרק כעת סיים מונדיאל מוצלח מבחינתו למרות שברזיל לא הרשימה.


פ.ס.ז' ניסתה לרכוש את קוטיניו כבר בקיץ שעבר, אבל למרות שניימאר ייעץ לו להצטרף אליו לפ.ס.ז' השיחות לא עלו יפה בגלל שהוא רצה לעבור לברצלונה. כעת, לפי הדיווח, הנסיונות חודשו מבחינת המועדון הפריסאי שעשוי למכור את אדריאן ראביו לברצלונה. ההצעה של פ.ס.ז' לא היתה באופן ישיר על ידי נשיא הקבוצה נאסר אל חלאיפי, אלא הוצעה לאחד מסוכניו של ניימאר שהעביר את המידע לברצלונה. סעיף השחרור של ניימאר עומד על 400 מיליון יורו כך שלא סביר שפ.ס.ז' תפעיל אותו כפי שהיה במקרה של ניימאר כאשר העבירה 222 מיליון יורו לברצלונה ולקבוצה לא היתה ברירה אלא לומר שלום לכוכב שלה.


בברצלונה סבורים שפאריס סן ז'רמן נוקטת באותה אסטרטגיה כמו שעשתה עם ניימאר. לפני שנתיים נפגש איתו אל חלאיפי באיביזה וניסה לשכנעו לעבור לפאריס, אבל ניימאר סירב. אחרי לחצים של שנה הוא הסכים וייתכן שאותו דבר יקרה עם קוטיניו שאולי ישמח להצטרף לחברו הטוב ניימאר בפ.ס.ז'. קוטיניו העדיף לעבור לברצלונה למרות שבפ.ס.ז' היה מרוויח מיליון יורו יותר, כי הוא נתן את המילה שלו לבארסה. כרגע הוא חתום עד 2023 בברצלונה. הנהלת פאריס סן ז'רמן רוצה גם לשכנע את ניימאר להישאר לנוכח כל הידיעות שהוא רוצה לעזוב לריאל מדריד והבאת קוטיניו יכולה להיות סיבה טובה עבור ניימאר להישאר.


OFERTÓN PSG 270 MILLONES
Portada @mundodeportivo | Lunes 9 de Julio
Exclusiva MD. pic.twitter.com/WeToW29c3I

— Noticias Barça (@news_viscabarca) 9 ביולי 2018


בברצלונה הבהירו לפ.ס.ז' שקוטיניו לא למכירה. יש עדיין דם רע בין המועדונים אחרי המחטף שעשתה פ.ס.ז' לברצלונה עם ניימאר. נוכח הסכומים המטורפים בהם מדובר, נראה שליברפול יצאה כאן המופסדת הגדולה בכל העיסקה כאשר תחילה דרשה 200 מיליון יורו על קוטיניו והסכימה לרדת ל-120 ועוד 40 מיליון יורו בבונוסים.


פאוליניו, שעזב כמושאל לאבגרנדה הסינית, אמר: "החלטתי לעזור לקבוצה לחזור לצמרת הליגה ולתת קצת הנאה לאוהדים שלה". לפי "מונדו דפורטיבו" ברצלונה לא השאילה את פאוליניו לאבגרנדה כדי להפסיד כסף ויש סעיף בחוזה שמחייב את האלופה הסינית לשלם עליו 50 מיליון יורו עד ינואר 2019. גם העיתון "ספורט" הבהיר שההשאלה של פאוליניו היא אך ורק בכפוף לתשלום של 50 מיליון יורו, שיניב רווח לבארסה לאור העובדה ששילמה עליו רק 40 מיליון יורו לאותה קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי