בופון: זכייה בליגת האלופות זוהי לא אובססיה עבורי

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

השוער בן ה-40 הוצג בפאריס סן ז'רמן, התאמן לראשונה וסיפר במסיבת עיתונאים: "זה יהיה טירוף להגדיר מטרות בשלב כזה של העונה. פרישה? לא חושב על זה, אשחק כל עוד הגוף יאפשר לי". צפו בקבלת הפנים החמה

(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון מעולם לא עזב את איטליה, שיחק עד כה רק בפארמה וביובנטוס ב-17 השנים האחרונות, אבל היום (שני) הוא פתח רשמית פרק חדש בחייו כשבגיל 40 הוצג כשוער פאריס סן ז'רמן וערך אימון בכורה.


אלופת צרפת ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית להצגת השוער, כשתחילה היה זה הבעלים נאסר אל-חלאיפי שהצהיר: "זה כבוד גדול עבורי להציג אותך כאן, ג'אנלואיג'י בופון. שוער נהדר ומנהיג, על כר הדשא ומחוצה לו. ג'יג'י בחר בפ.ס.ז' כי הוא רוצה לזכות כאן באתרים. זהו תחילתו של סיפור נהדר".


השוער האיטלקי התרגש ואמר: "אני נרגש לקראת ההרפתקה החדשה. הקשר נוצר לראשונה בתחילת מאי, כשעוד חשבתי על עתיד אחר לגמרי עבורי. זכייה בליגת האלופות זוהי לא אובססיה עבורי, קיבלתי את ההצעה כי חשבתי שאני יכול להתקדם כבן אדם וכשחקן. זה יהיה טירוף להגדיר זכייה באלופות כמטרה עוד לפני שהחלה העונה".


אם הובטח לו מקום בהרכב: "הייתי תמיד השוער הראשון, בפארמה, ביובנטוס ובנבחרת, אבל מעולם לא הובטח לי שזה מה שיהיה. תמיד הרווחתי זאת ביושר. כן, אני בן 40, אבל אני בריא פיזית ומנטלית".



אל חלאיפי ובופון. הצגה חגיגית לשוער (AFP)


מתי בכוונתו לפרוש: "הפסקתי לנסות לחשב את זה. אני עדיין משחק בגיל 40, אז אני לא רוצה לשאול את עצמי יותר מתי אפסיק. אשחק כל עוד הגוף יאפשר לי".


ההחלטה לעזוב את איטליה: "הייתי בפארמה במשך עשור ואחר כך 17 שנה ביובנטוס. הייתי באיזור הנוחות ומעולם לא אהבתי את זה, הרגשתי צורך לשנות תחרות ואתגר. אלו החיים, לפעמים צריך להרחיב אופקים".


על חברו החדש ניימאר: "מה שקרה לו ברוסיה יכול לקרות לכל אחד. אלוף כמו ניימאר יגיב כמו שצריך אחרי אכזבה בגביע העולם.


Sublimes images ❤️
Il a ébloui de sa classe, avec ses premiers mots en conf.
Il a communié avec les Ultras Parisiens, fumi en main.
BIENVENUE À PARIS, IMMENSE GIGI pic.twitter.com/B2XS34zphl

— Ambre Godillon (@AmbreGodillon) July 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי