עושים שוק: ריאל מוכנה לשלם 300 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר
ניימאר | האתר הרשמי

בספרד מדווחים שפלורנטינו פרס מוכן לשבור את שיא כל הזמנים עבור הברזילאי. וגם: בורדו פנתתה לתיירי הנרי שביקש זמן לחשוב על כך, קלאודיו מרקיזיו לא יצטרף למנצ'סטר סיטי וסילסן צפוי להישאר בברצלונה

(גודל טקסט)
החלונות באנגליה ובאיטליה כבר נסגרו, אבל בגרמניה ובוודאי שבספרד מקווים לנצל את העובדה הזו כדי לצרף את השחקנים שנותרו על המדף ולבצע עסקאות שספק אם היו יכולים להשלים כל עוד הכסף הגדול בממלכה ולאחרונה גם בארץ המגף נשפך. לפניכם השמועות והעסקאות האחרונות.


רשמי
* שטרסבורג הודיעה על צירופו של המגן השמאלי ליאונל קרלו מגלאטסראיי.


* עלי עדנאן (24) הושאל מאודינזה לאטאלנטה האיטלקית.


* ג'ם קרג'אן חתם על חוזה עד חודש ינואר במילוול.


* זלצבורג של מואנס דאבור הודיעה על החתמתו של ארלינג הולאנד (18) ממולדה הנורבגית. החלוץ יצטרף לקבוצה האוסטרית רק בחודש ינואר.


* אקס ריאל מדריד, ארסנל ורומא, ז'וליו בפטיסטה, הוצג רשמית כרכש הנוצץ של קלוז' הרומנית.

Bun venit, Julio Baptista!

Suntem bucuroși să vă anunțăm că am perfectat transferul lui Julio Baptista, fostul mijlocaș al lui Real Madrid, Arsenal și AS Roma!

Fotbalistul brazilian are 112 goluri marcare în întreaga… https://t.co/g6VsYTqghT

— CFR 1907 Cluj (@CFR_1907_Cluj) August 18, 2018

שמועות
* בתקשורת הספרדית מדווחים שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מוכן לשלם 300 מיליון כדי לצרף את ניימאר לשורות אלופת אירופה. פאריס סן ז'רמן, על פי הפרסומים, תסכים לוותר על כוכב נבחרת ברזיל רק אם לא תהיה לה ברירה בשל חוקי אופ"א.


* פאריס סן ז'רמן חוששת לרכוש את מגן טוטנהאם דני רוז עקב הבעיות מהן סבל בברכו. הוא הוצע תמורת 25 מיליון יורו.


* בורדו מחפשת מאמן אחרי הפיטורים המפתיעים של גוסטבו פוייט והמועמד המפתיע הוא תיירי הנרי, כוכב העבר ועוזר מאמן נבחרת בלגיה שביקש לחשוב על ההצעה לפני כניסה למו"מ.


* בשיקטאש רוצה את שוער ריאל מדריד קיקו קאסיה, שלא אמור לראות דקות העונה אחרי רכישת טיבו קורטואה והישארותו של קיילור נבאס. הקבוצה איבדה את פאברי שעבר לפולהאם ומחפשת מאז שוער. ריאל מדריד שילמה 6 מיליון יורו על קאסיה מאספניול ב-2015. מי שפועל להבאתו הוא גוטי שעבר לטורקיה.


* יאספר סילסן עשוי להישאר בברצלונה, אבל ביקש לפי "מונדו דפורטיבו" יותר דקות משחק. היה נראה שהשוער יימכר במהלך הקיץ, אבל נכון לעכשיו מסתמן שימשיך אצל הקטלונים.


* פפ גווארדיולה נשאל האם קלאודיו מרקיזיו בן ה-32 שנפרד מיובנטוס והפך לשחקן חופשי יצטרף בקרוב ושלל את האפשרות. קבוצות הפרמיירליג עדיין יכולות לצרף שחקנים חופשיים.



אלופת אנגליה לא תהיה תחנתו הבאה אחרי 25 שנה ביובנטוס (Gettyimages)


* טוטנהאם קיוותה למכור את חלוצה וינסנט יאנסן שלא שיחק בקבוצה עונה שעברה, אבל לרוע מזלה הוא נפצע ולא יהיה כשיר עד ינואר ועל כן יישאר במועדון.


* מרסלו ביילסה הכחיש ידיעות לפיהן הוא מנסה להביא שחקנים ללידס ממנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה או טוטנהאם של מאוריסיו פוצ'טינו. הוא טען שלא היה בקשר עם שני המנג'רים הנחשבים לחבריו.


* ליון צפויה להודיע על צירופו של ג'ייסון דנאייר ממנצ'סטר סיטי, כך לפי "ל'אקיפ".


* הצעת סביליה לרומא לשאילת הקשר הצרפתי מקסים גונאלון התקבלה. לג'אלורוסי תהיה אופציה לרכושו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי