שער ענק מהקרן לדי מריה, 2:4 לפאריס סן ז'רמן על נים

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

הארגנטינאי סיבב באומנות (40) והכפיל יתרון של ניימאר (36), המארחת השוותה במחצית השנייה משערים של בוביקון (63) וסבאנייה (71), אבל אמבפה (77) וקבאני (92) קבעו שהחבורה של טוכל תישאר מושלמת בראש הטבלה

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בצרפת נפתח היום (שבת) עם שישה משחקים, כאשר בראשון בהם המוליכה פאריס סן ז'רמן המשיכה את פתיחת העונה המושלמת שלה עם ניצחון 2:3 אצל נים. מאוחר יותר תוכל דיז'ון להיצמד אליה כשתארח את קאן.


ניימאר פתח עם שער בסיומה של התקפה יפה (36), ורץ להצטלם ליד השלט שתלו אוהדי נים שהכריז "ניימאר בכיין". ארבע דקות לאחר מכן הגיע שער המחזור ואולי אחד משערי העונה, כשאנחל די מריה בעט מהקרן כדור מסובב היישר לרשת של ברנרדוני. זה לא היה השער היפה האחרון במשחק, כשהגיע השער המצמק של נים מרגליו של אנטונין בוביקון (63), שמחוץ לרחבה בעט פצצה לחיבורים.


בדקה ה-71 זה היה נראה מפחיד עבור ניימאר וחבריו, שפתאום היו בשוויון מפנדל של טז'י סבאנייה, אבל כדור עומק של קימבמפה הגיע לחברו לנבחרת אמבפה (77) שבנגיעה החזיר את היתרון לאלופה. ורק בשביל להרגיע, קבאני בתסופת הזמן קבע את תוצאת המשחק כשניצל חור בהגנת האורחת. עוד לפני הסיום הספיקו שניים מהכובשים, אמבפה בפאריס וסבאנייה בנים, לספוג כרטיס אדום כל אחד, עמוק בתוספת הזמן הארוכה במיוחד.


תוצאות נוספות
אנז'ר – ליל 0:1
לאנז'ר: איסמעיל טראורה (60)


⏱ C'EST TERMINÉ !!!

Le SCO arrache sa première victoire de la saison et à domicile ! Traoré est l'unique buteur de la soirée. L'autre héros de la partie est Ludovic Butelle qui n'a pas tremblé face au pénalty de Loïc Rémy [1-0 #SCOLOSC] pic.twitter.com/bgPVRr4omW

— Angers SCO (@AngersSCO) September 1, 2018


דיז'ון – קאן 2:0
לקאן: אנזו קריבלי (21), קלאודיו באובו (94)


גנגאן – טולוז 2:1
לגנגאן: מרקוס טוראם (45). לטולוז: מקס גראדל (2), איברהים סנגרה (12)


ריימס – מונפילייה 1:0
למונפילייה: אמברוס אויונגו (77)


שטרסבורג – נאנט 3:1
לשטרסבורג: לודוביץ' אז'ור (21) נונו דה סילבה (81). לנאנט: סטפן מיטרוביץ' (עצמי 34), לוקאס אוונגליסטה (46), אמיליאנו סאלה (59)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי